mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Og jeg har bare to barn, men mannen min sluknet som et lys.. Ligger her rett ut. Og når jeg spurte om han ikke skulle gå i sengen å legge seg, fikk jeg beskjed om at han sover ikke, han bare hviler. Yeah right.... Så da får jeg sitte her hos dere litt da. Blir liksom så stille å være hjemme alene på en lørdagskveld, særlig når jeg ikke er alene hjemme.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Kjekt at alle sovnet da, så du kan gjøre akkurat som du vil:-) Jeg sitter her på rumpa, litt sigen, sambo steker og braser deilig middag til meg, lille rosa sover sin søteste søvn, de to store er ute og farter............og snart sovner nok jeg også....................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:-) Men kjenner jeg jentene her inne riktig, så er det helt sikkert selskap å finne utover kvelden:-) Jeg skal forresten prøve å få med meg siste episoden i Greys på Zebra, det begynner kl 22..............sukk......det blir en kamp mot drømmestøvet som er drysset her:-)
Velve Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ha en kooooselig lørdagskveld da dere! Hyggelig med en sovende mann i sofaen,- så får du velge tv kanal også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Hvis det er reprisen fra tirsdag, så er den veldig trist.... Er kanskje ikke noe som topper den siste 1,5 uka. Men den var for meg veldig trist.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Det har jeg jo ikke tenkt på, kanskje jeg kan se på noe annet enn Discovery channel da.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 Denne skulle liksom under Attpåklatten
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Jeg er informert om episoden, men tenker som så at det er tross alt bare på "film".............og jeg er klar for å se den kjenner jeg:-) Kan vel hende det kommer noen tårer, om ikke det blir for "filmaktig" for meg akkurat nå..............hvem vet....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå