Gå til innhold

Revna dere under fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en rift, ble 3 små pyntesting, da Teodor skulle leke supermann og kom med en arm sammen med hodet ;) Kjente ikke at jeg ble sydd engang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sydde tre sting med første, og 7 sting med andre det tok en time å sy de 7 stingene.

Skrevet

Fikk en 2. grad ruptur, men JM var veldig flink til å sy, så det ble bare 3 sting og et sting fortil. var det stinget fortil som gjorde vondt etterpå.

Skrevet

Heldigvis ikke et eneste bittelite rift en gang...

Det var så deilig å høre jordmor sitte foran der og si det:)

Skrevet

En grad 3 revning. Jordmor prøvde lenge å sy, men tilkalte lege og jeg måtte på operasjonbordet med narkose. Var noen sting bakover utvendig, noen sting fremover utvendig, og masse på kryss og tvers innvendig. Lukkemuskel bak var det rift i, men ikke i tarmen heldigvis. Synes det har vært et helv... i ettertid, det er fortsatt ikke bra etter seks mnd.

Skrevet

revna 2 veier fremover, bakover og oppover. sydde i nesten 2 timer. men er go som ny nå 5 mnd etter. kunne de bare ha sydd in magen litt også...hehe....

Skrevet

Revna ikke,men ble klippt litt da gutten min ble tatt med tang..

Sydde 5 sting utvendig.. Tok ca 10min å sy,men merket ikke noe til det,da var jeg opptatt av lillegutt :)

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt... deilig det :)

Skrevet

Jeg revnet ja... Kan bare ikke skjønne at noen ikke revner i det hele tatt.... *misunnelig*....!

Skrevet

Jada! Men ikke masse heldigvis. Sydde bare noen få sting.

Skrevet

jeg revnet pga sønnen vår ble tatt med sugekopp.....

spurte jm om ho måtte sy mange sting, men det ville hun ikke svare på!!! Sa at det ikke hadde noen betydning..., og jeg som bare var nyskjerrig og "full" av lystgass =)

Skrevet

to små rift bare, heldigvis. Hun sydde "sammenhengende" sa hun, så hun telte ikke sting - men det var ikke mye iallefall.

- men har også hatt keisersnitt - så jeg har sydd nok ja (det er 7 lag som må syes da...)

Skrevet

nei,men jeg fikk ett lite klipp.Glemte å spørre hvor mange sting jeg fikk,men det så ut som 4-5 av det jeg klarte å se.Fikk bedøvelse og kjente ikke klippet eller syingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...