Cerebro Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jenta mi er snart fire uker, og synes jeg er verdens verste mor når jeg bader henne. Men en gang hun får føttene i vann setter hun i et hyl og stopper ikke før vi er ferdig. Hun liker derimot veldig godt når vi bare vasker håret på henne. Kan det være noe jeg kan gjøre annerledes for å få henne til like badingen litt bedre? Jeg synes det er helt forferdelig, og har allerede begynt å grue meg til hvert bad. (Temperaturen på badet er rundt 24-25 C og badevannet testes med en albu i)
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Har en liten gutt her som ikke akkuratt er begeistret for bading for å si det sånn...jeg lurer også på om noen har tips eller om det er noe som går seg til med alderen
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Julie skrek de første tre badene, men på det fjerde så smilte hun som en sol...så det går seg nok til!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Uffda. Men hun må jo bli rein..Du er nok ingen dårlig mor av den grunn:) Har du prøvd å ta henne med i dusjen istedet? Kan hende hun liker det bedre. MIn er med i dusjen innimellom. Bruker ikke såpe eller noe for da blir han for glatt:) vannet holder 32-35 C og han synes ikke engang at det er noe problem når jeg bommer på stillinga og skyller ansiktet.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Gutten vår HATET å bade. Det var kamp hver eneste gang de første par ukene. Det vi gjorde var å ta han med i dusjen i stedet og det var visst mye mer kos! Etter et par måneder skulle vi begynne på babysvømming (et lite paradoks, ettersom han hatet å bade i balja...), så da var det bare å hoppe ut i det. Han rett og slett elsket det! Nå er han 7 måneder og fortsatt like vill etter å bade, både i basseng og i badekaret hjemme. Det går seg nok til, skal du se!
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes 25-25 C hørtes altfor kaldt ut? Vi brukte for kaldt vann til lillegutt i begynnelsen og da skreik han som et uvær, men da vi kjøpte termometer og økte tempen til 35-36 Cble det stille og nå koser han seg som bare det.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 tror hun mente 25 grader på baderommet ikke i vannet
Cerebro Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2007 Hehe, ja jeg mente 24-25 C på baderommet:-) Tusen takk for svar! Da er jeg litt roligere, og tenker at det går seg nok til. Skal forsøke å ta henne med i dusjen i kveld. Hun har bare badet noen få ganger, så det er jo fortsatt håp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå