Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 han tar hele natta nå da? hadde en vil på 3 kvarter i tolv tiden idag. vanligvis har han to økter, en i ti tiden og en i 14/15tiden..... men idag ble det ikke sånn, så nå sovnet han kl seks... hvor lenge tror dere han klarer nå?? han pleier å våkne litt om nettene... men tror dere han tar bare en time nå, for så å ville opp igjen? - eller midt på natta???
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 mi snuppe hadde sovet til morgenen, men hadde da våknet veldig tidlig, typ 5-6 eller noe sånt. men hun har sovet natta i 5-6 mnd nå...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Min hadde våknet kl 20.00 lys våken! Men det ikke sikkert din vil det fordet;o)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 sover enda.... men har våknet et pra tre ganger.... men sovnet igjen, 1 gang mer mm, men ikke de to andre gangene... HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Søvn avler søvn. Jeg tror han vil våkne en gang, enten i kveld eller i natt.
winneboo Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Har hendt noen ganger at jeg har lagt snuppa kl 18 fordi hun rett og slett ikke har hatt tid til å ha luren sin(hun har bare en lur rundt kl 12) Å da har hun faktisk sovet hele natta å helt til morran. Men hun pleier å våkne et par ganger da, men da er det bare å gi smokk å bre dyne over så sover hun bidere. Tipper han sover en stund nå da, for han var vel rimlig trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå