Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har det hel forferdelig nå... Krangler hele tiden med typen, og nå er det vel mest sannsynlig slutt mellom oss.... Vi har en datter sammen på snart 9 mnd... Men er det sånn at siden vi skreiv under på papir på sykehuset om feller omsorg, så kan ikke jeg ta med meg datteren min å flytte??? Noen som vet dette? Tenker sånn på datteren min... Håper jo så klart vi kan ordne opp i dette men....
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Papirene dere skrev under har ingenting å gjøre med hvem som skal "ha" datteren deres dersom dere går fra hverandre, men at dere skal ha ansvar for hennes oppvekt begge to. Det er en bekjennelse av at faren er faren, for å si det sånn... og at du er enig i at han er den som skal ha "pappaansvaret" for henne.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Lykke til forresten, hva som enn skjer!! Hørtes ikke noe ålreit ut å ha det sånn hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Mor vil automatisk ha foreldreretten om det ikke er no skjellig grunn til noe annet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå