high five Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har kjøpt grøt som jeg har liggende "just in case". I de siste fire - fem nettene har gutten min på 4 1/2 mnd sovet max to timer i strekk. Våknet 23, 01, 03, 05, 07 osv. Nå vurderer jeg grøt. Det virker imidlertid som jeg har nok melk også, han grynter mest når han våkner og sovner nesten med en gang han får pupp. Han vil derimot ikke roe seg med smokken. Er i tvil om han virkelig trenger grøt så tidlig.. Hva tror dere? (han spiser godt om dagen, og er rolig og tilfreds hele tiden)
mamma og my Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hadde nok prøvd med litt grøt- det skader jo ikke. Det er ganske vanlig at babyer begynner å "rote til" natta i den alderen, og da er det lett å utvikle litt dårlige vaner(at babyen MÅ ha pupp hver gang den skal sove om natta). Hvis det ikke hjelper, kan du jo slutte igjen.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Hvis han sovner nesten med en gang han får pupp, så virker det jo ikke som han er spes sulten, men bare vil ha kosen. Går an å prøve å kutte noen måltider og heller la han ligge i senga og få vann på flaske i stedet. Da blir det ikke like kos lenger og kanskje han venner seg av med å våkne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå