dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Nå er jeg dritspent...... en pose boller, litt salt to egg litt ekstra smøt og sjokoladebiter.... har du troen på dette??? :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2007 De ble helt fantastiske, de bles å luftige og digre at det nesten ikke var mer i gjen av dem :-)
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Bare for å blande meg litt inn her.... Du Småen?!? Betyr "en pose boller" slik ferdig mix??? Som du blander vanlig, real sjokolade i??? Det høres helt genialt ut!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Kanskje hun har malt opp en pose med boller fra RIMI.... Det høres litt sånn ut.
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Det hadde vært kult det da! Smuldre opp, tilsett litt egg og kna dem sammen igjen med litt sjokolade.... Sånn kunne jeg fint ha gjort det! Godt det er gubben i huset som baker her gitt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har det sånn jeg også, men det var jeg som kjøpte inn det han trenger for å bake bollene i morgen, så det så. Litt kreditt skal man da ha.
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Kjekkasen min må jammen meg handle selv og han! Men jeg er god på å spise opp de nybakte bollene altså!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2007 en bolle mix litt egg litt smør masse sjokolade, real kokesjokolade, kna rull snurr hev stek.... jippi!
Dailis Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Høres veldig riktig ut=D Eggene gir ekstra luftighet (er et hevigsmiddel egentlig) og saltet fremhever alle smakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå