Gå til innhold

Ang tråd om pressrier under her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan i all verden vet dere hvor lenge dere hadde de? Hadde NULL tidsperspektiv de timene på fødestua jeg, bortsett fra at jeg syns det varte og rakk i det lange og det brede da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på lappen jeg fikk med meg på sjukehuset, hadde heller ingen formening om tid annet enn at det føltes som jeg lå der i en måneds tid:)

Skrevet

står på papirene jeg fikk med fra sykehuset+ at mannen min var med.

Skrevet

Hm, tror ikke det stod noe om det på mine skjemaer...skal jammen sjekke! Hehe, tror samboeren hadde samme tidsoppfatning som meg mens vi var der, så lite hjelp i han og tror jeg.

Skrevet

Jeg vet akkurat når de begynte, så på klokka, og vet også nøyaktig når legene kom inn for å vurdere vakuum, når avgjøreslen om haste-ks ble tatt - og ikke minst: når spinalen begynte å virke, så jeg slapp å knipe igjen pressriene lenger :) Jeg fikk god oppfølging i etterkant, samtale med jm, dessuten fikk jeg med meg kopi av partogrammet hjem (eller hva det nå heter). Altså skjemaet fra fødselen.

Skrevet

Æ så på klokka når ho sa d, men de bynte litt før! Sto aleina i preikestoln å ville bære presse, og sambo forvirra.....Trur du må vente til jordmora kommer inn igjen :-) Midt i vaktskiftet :-D

Skrevet

Jeg så på klokka når den første pressria kom, for jeg lurte på hva klokka var siden jeg hadde duppa av (hadde hatt rier i 32 timer da og endelig fått epidural), derfor vet jeg det.

Skrevet

Hehe jordmora mi var så imponert over den korte tiden jeg pressa for hun hadde ikke opplevd noen før som hadde hatt pressrier i bare 10 minutter altså gutten var ut på 2 pressrier.......Derfor jeg hvet det....vævh sa hu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...