Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 En ting er ihvertfall sikkert - dere er ekte tigermammaer:-) Ingen, og da mener jeg INGEN kan komme inn hit og slenge med leppa, være spydige o lign uten at tigermammaene knurrer:-) Det er fint med samhold, det er fint å se kvinnefelleskap i praksis, det er flotte saker det, så får heller de som har behov for anonyme knapper eller sorte masker finne seg et annet gjemmested;-) Her kan ingen komme og si at det ikke flommer av varme, raushet og omsorg!!!!!!!!!! Det kan jeg skrive under på - helt uten anonymknappen:-)) Sender en klem til dere alle, og en til de anonyme............en dag så kan dere komme ut, når dere føler dere trygge........det er en god og fin følelse:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Ingen messer med kompisen vår!!! Vi vil ikke ha noen som skal komme med utsagn som ikke egner seg på trykk på kranglesiden engang. Alt til tid og sted.... Selv trodde jeg jo at alle her inne kjente hverandre fra før. Men så viste det seg at det gjorde dere jo ikke, dere hadde blitt "kjent" her. Synes det er kjempetrist hvis noen skal ødelegge alt her med sure innlegg. Klart det er lov å være sur, er det selv noen ganger jeg... Men da ordlegger jeg meg kanskje litt mer som alderen tilsier.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Ja det var noe med den modenheten da, aldri så galt at ikke det er godt for noe:-)
Trollmora Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Har vel aldri tenkt på meg selv som en tigermamma ) Uansett så er det en tid for alt og enkelte tråder bør IKKE få stå uimotsagt.
phantomet Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Hæ....Tigermammaer? Skjønner ikke hva du mener assa...? *ler* (Kanskje ikke uten grunn at JM advarte den andre etter fødselene til begge guttene...om å ikke vekke Tigermammaen med babygråt...) Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv...
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Jupp... her er det ikke bare knurring.... vi biter hvis vi må
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå