Håp. Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Finnes sånn med sprinkler og sånn med netting har jeg sett. Usikker på fordeler opg ulemper. Noen som har erfaringer?
Gail Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg valgte lekegrind med netting til min lille jente og det valget er jeg veldig fornøyd med:) Fordelen med netting er jo at de slipper å slå seg hvis de detter mot kantene,i motsetning til de med sprinkler. Men jeg kan egentlig ikke uttale meg så mye om de med sprinkler,siden jeg ikke har det selv. Lykke til med valget:)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Vi har netting. Den er myk, stor, og hun har fler "håndtak" rundt omkring som hun kan strekke seg etter for å reise seg opp. Jenta mi storkoser seg oppi der - bombandert med masse leker!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Bambino sin med netting har vi, og den er kjempefin.Pen og faktisk, til ¨å være en plastikk-ting.
Håp. Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Takk for svar! Noen som har med sprinkler som kan si noe om det?
2nj♥ Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Vi har i tre med sprinkler da..... Gutten er bare 2,5 mnd så han reiser seg ikke opp eller noe. Jeg synes det er kjekt at bunnen kan stilles i ulike høyder, slik at vi nå når han er så liten kan ha han liggende høyt oppe, og når han blir større og begynner reise seg kan vi senke bunnen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Vi har med sprinkler, og er fornøyd med det- har en sånn sekskantet i stålfarge fra Babydan. Knerten faller ofte inni der, men det er stort sett leker han slår seg på. Har kjøpt slike runde oppbevaringsting på ikea som henger på grinda, så tar ikke lekene så stor plass. Den er tung og litt knotete å slå sammen, men skal den stå på et sted er den genial.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Vi har en gammel etter min mann og han bror med sprinkler. Er fornøyd med den =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå