Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Akkurat som vi håpte og trodde, så ble avskjeden med verdens fineste søster helt nydelig.....Det var hvitt, liljer, blekrosa, hvite fjær, nydelige stoffer som Aurora-jentene hadde dekorert med, både i kapellet og der vi hadde minnestunden........det var lys i blekrosa, blekgult og hvitt, lyskledde mennesker og mange gode samtaler, fantastiske kaker (takk til Dailis) og MASSE suppe, så gjestene fikk med hjem:-) Nydelig musikk, varme og sterke taler, og så uendelig god stemning..........å følge kisten ut til bilen, til tonene av Bob Marley`s No woman No cry, var en ære, vi smilte og hadde lyst til å danse............akkurat slik som søster snakket med oss om. Jeg tror hun visste det, jeg følte hennes nærvær i hele går, det var godt og nært og varmt...........en dag fylt av ren kjærlighet og takknemlighet.........:-) Mine foreldre hadde en nær og varm dag, de fikk se hvor mange mennesker datteren har berørt, og det berører videre alle oss som er igjen fysisk...... Avslutningen på minnestunden var Gabriellas sång, minnene strømmet på, da vi satt på hennes terrasse for 2 år siden, hun bodde på øya, sitt paradis på jord, vi så utover vannet og gråt av glede over stunden vi delte..............sterkt sterkt sterkt............:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 .... så godt å høre! klem klem klem
MAJA-67 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Så fint at dere hadde en verdig og fin dag. Hun var nok der og smilte og tenkte "så fint dere har gjort det, akkurat sånn som jeg ønsket meg". Jeg beundrer dere for måten dere har taklet både sykdommen og avskjeden. Håper dere får styrke til å gå videre også, for tunge stunder vil det jo komme. Men for et menneske av din kaliber og for dine nærmeste vil helt sikkert solen skinne igjen. Lykke til videre, og takk igjen for alt du har delt med oss. En fantastisk rørende skildring. Klem
ettbarnsmammaen Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Så godt å høre at minnestunden ble så vellykket! :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Det er godt alt gikk etter planen, hun var nok der og passet på at alle hadde det så bra som det går an på en slik dag.
Maud Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Så godt å høre at dagen ble som dere ville at den skulle være :-)
Trollmora Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Så godt å høre at det ble en så fin dag! klæm fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 Så fint at dagen ble slik både søster og dere ville ha den! Jeg er sikker på at hun storkoste seg sammen med dere!
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes det er så sterkt bare å lese det .. at hårene reiser seg på armene mine! Helt sant! Så flott en avskjed!!
Northernlights Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Høres ut som en varm og spesiell begravelse. Ja, jeg er helt sikker på at hun fulgte med deg og alle andre den dagen!
fru <3 Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Spesielt å lese om avskjeden med kjære søster! Dere er jammen helt unike vet du det? Du har sikkert hørt det før, men jeg måtte bare si det. Klem til lille rosa fra <3 lillebror. Klem
Ronja65 Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Kjaere deg. Blir saa roert. Hvilken fantastisk dag. Gleder meg til aa moote deg og lille Hannah snart igjen. :-). Min mamma og pappa fikk et sjokkbeskjed her i Thailand. En av deres beste venner doede. For en par dager siden. Min mamma er saa lei seg for at hun ikke er hjemme og kan troeste sin beste vennine. Han hadde skjult for familien at han var saa daarlig i sin kreft. Maaten dere og din familie har takklet dette er helt fantastisk. Maa gaa naa. Er hos tannlegen. Det er kjempefint her i Thailand. Skriver snart igjen.. Kjempestor klem...
Tiggywinkle Skrevet 19. februar 2007 #16 Skrevet 19. februar 2007 Det høres ut som en fin dag. Med stemningsfull musikk som heretter vil bringe dere minner.
strikkballen Skrevet 19. februar 2007 #17 Skrevet 19. februar 2007 Så flott at avslutningen ble så verdig og vakker! Hun satte nok stor pris på det, der hun nå er! Klem,
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Jeg må også bare si det igjen: så fint at du deler, Attpåklatten!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå