Gå til innhold

HVILKEN VOGN ANBEFALER DU??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 2 år, og jeg MÅ ha en ny vogn til han. Den må være god å ligge i, altså må den være lang i sete/rygg og ha en god fotstøtte, og den må ha god bredde pga dunposen han skal ligge i. Har ei datter på 2 mnd som kommer til å arve denne vognen når hun trenger den. En ting til, den må ikke koste meg skjorta:o) Er det noen der ute som kan anbefale meg ei slik vogn jeg er ute etter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du kjøpe deg en TFK Joggster Twist. Den er stor og tæler opp til 40 (tror jeg?) kg!!!

Lang og bred i seteryggen, god komfort, lett vekt, enkel å legge sammen, kul osv osv.

Skrevet

sånn en mountain buggy ikke den urban jungle men den vanlige

Skrevet

TFK twist, og den andre der koster jo flesk da!!

Skrevet

Jeg har quinnie 4 hjuling og den er stødig og god, plass til voksipose uten problem

Skrevet

Takker og bukker for gode tips. Men er det noen nettsider der jeg kan se på vognene, og evt hva de koster??

Skrevet

Jeg betalte 1900 for min i sverige, bor bare en time unna, ellers har jeg ikke sett de 4 hjulingene på nett, men det går sikkert å få tilsendt noen brosjyrer. Men den er veldig lik de 3 hjulingene bare 4 hjul og større i dimmensjon.

Skrevet

Jeg kjøpte en Brio Nova 06 modell i sverige i går i marineblå med vendbart håndtak.

Og betalte kun 1998 sek for vognen og 300 extra svenske for vendbart håndtak.

Da fulgte det med softbag til vognen.og lufthjul

med regntrekk og myggnetting kom det på 2200 Norske!

Og skulle du kjøpt lik i Norge måtte du ut med over 6300 kr!!!

Så ta deg en tur til Happyland på svinesund om du kan, enormt mange penger å spare!!

vendbart håndtak koster 700 norske her hjemme pluss at du må betale extra for lufthjul om du ønsker det, i sverige kan du velge!!!

Da taper du ikke penger på vogn det kan jeg love deg!

Skrevet

TFk joggster Twist er kjempebra og stor!

Billigst på www.babyjungle.nl

Skrevet

Har du bestilt på babyjungle.nl? Hva betalte du evt i toll/moms? Blir det ikke like dyrt som i norge da??

Skrevet

det lurer jeg også på =)

Skrevet

Jeg har sportsvogn fra Emmaljunga. Husker ikke hva den heter, men den var ny i fjor på våren. den kosta 2500 kroner med parasoll og regntrekk. Mener å huske den kan brukes opp til fire år. Den går inn i en liten bil (vi har en peugot 206) og den er god å ligge i, er brei, så vinterposen får god plass, den har også breie gummihjul, så du kan trille på grus, snø og gress uten problemer. Også er det god plass i handlekurven. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd! Nytt hjulsett koster 500 kroner for alle 4 hjula. Men jeg har hatt min vogn i et år nå og bruker den hver dag, og mine hjul er bare litt slitt, så tviler på at jeg trenger å bytte de. De er også lette å ta av. Vogna er veldig lett å legge sammen.

Skrevet

jeg har en emmaljunga sports classics, er en 2007 modell, kan få kjøpe den av meg 2400, den er kjempe god og stor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...