Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg og gubben har bestemt oss for å prøve på nr 3 fra mai- mnd. Da er eldste 3 år og 5mnd og minstemann er 1år og 1mnd. Men nå prøver gubben å friste meg, han sier at hvis jeg går med på å prøve fra april mnd, altså en mnd tidligere så skal han stå opp hver eneste helg fram til fødselen.......... Skal jeg slå til? Jeg syns selv at det er tidlig å prøve på nr 3 fra mai mnd, men det ble liksom vårt kompromi, eller hva det nå heter. Syns gubben er litt sleip som frister med dette, for det er jo skikkelig digg å få lov å sove i helgen....... Skal jeg stå på krava eller skal jeg gi etter for å få lov til å sove i helgen.... Vi har allerede det sånn at vi sover hver vår dag i helgen. Jeg får sove på lørdager og han på søndag
Kjærlighet <3 Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde nok gått med på å begynne prøvingen en mnd tidligere. Blir jo ikke store forskjellen:-)
komplett familie Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 er jo bare snakk om en måned forskjell, så jeg hadde slått til.... tenk deg da - du kan sove lenge hver eneste helg frem til fødselen!!! jeg hadde ikke vært i tvil!!! go for it =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå