~Tjorven,overtid~ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har ei snuppe på 5mnd..Hun får maisgrøt på kveldene+litt havregrøt.. Har prøvd å gi henne kun havregrøt på formiddagen nå,men det virker som det byr henne imot!! Kan jeg begynne med grøt tilpasset 6mnd?? Tenkte kanskje det er litt mer smak på den.. Noen som kan hjelpe meg??
komplett familie Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 jeg bruker grøt til 6mnd og har selv en gutt på 5mnd. Er jo mye bedre smak på de. Han her nekter også de 4mnd grøtene.....
~Tjorven,overtid~ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Takk for svaret:) Da skal jeg kjøpe grøt i dag:)
komplett familie Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 jeg kjøpte hipp sin grøt med eple og pære, og den går ned på høykant.... er dyr, men jeg tenkte å bruke den slik at han lærer seg å like grøt, for så å gå over til billigere typer senere.... lykke til
~Tjorven,overtid~ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Ja den vil jeg tro smaker mye bedre enn havregrøten:) Kjøper du den på matvare butikken? Rema 1000 feks..
komplett familie Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 rema 1000 her har bare fra 8mnd , men det er en dårlig rema butikk. Så jeg har kjøpt dem på Obs! men jeg tror de fleste dagligvarebutikker har den. Står ofte sammen med annen økologisk mat og ikke med barnemat!!! Så du må kanskje lete litt =)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Thank you:) Da skal vi på jakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå