Gjest Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Skal lage utkledningsfest i parken for dattera vår på 3 år. Det blir ca 15 barn i alder 2-7 år. Hva slags leker/aktiviteter kan man finne på? Forslag til mat? Ikke pølser! Andre tips for å gjøre dette til en vellykket barnefest. Har nemlig aldri arrangert det før så jeg trenger alle gode råd som jeg kan få! PÅ FORHÅND TAKK!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hva med pizza? Kan lage sunne pizzaer? Kyllingsalat? Masse går an. Leker kan være "sette hale på grisen", "stol-leken", "skattekart", "fiske godteposer" etc. Søk på nettet. Mange fine leker.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Pizzaboller eller innbakte horn er veldig ok å servere barn. Du kan gjerne lage deigen litt grov da metter det mer ) Det første svaret du fikk har en del gode forslag til aktiviteter. Du trenger ikke fylle hele dagen med aktiviteter, et par tre aktivteter er mer enn nok syns jeg i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå