phantomet Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 men her sitter jeg..jaja Det frister ikke å bevege seg ut i regnet og på glattisen, men det må vi visst.. Vi laget en liste her over ting som måtte gjøres, så laget vi en liste over det som ikke var så viktig likvel...eller som fint kan utsettes til mandag...men desverre fantes det ting på den første listen som ikke kunne glemmes sånn uten videre. Liste, liste, liste... Vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut å.....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 her er det søndagsstemning... og jeg vil bare sitte her.... men jeg har en sønn som krever å bli underholdt..... men det vil jeg ikke så da får han bare stå der. huset er fylt av gode ting og leer og bøker og musikk og utetøy og alt....
Karomamma Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Når jeg ser hvilket nick som er sist på alle trådene nedigjennom på siden, ser jeg hva du mener dritgrei. He he he...
trebarnsmamma Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 nå har mellombror fått besøk slik at ungene underholder seg selv, det er så utrolig deilig. En rolig lørdag med aviser internet og god kaffe var akkurat det jeg trengte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå