Gå til innhold

Kjære anonym og annemyn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si hei, for vi kan ikke forsure denne siden med alt dette tullet... det er det ingen av oss som vil!

Det er helt sant det, at det er ett fett om det står anonym nederst, eller et mer eller mindre tilfeldig valgt ord. Jeg har ikke vært her inne så lenge, og det har de siste ukene kommet ti nye til, og alle har blitt møtt med smil og hygge og glede og respekt og alt et menneske kan forvente av positivitet. Men man kan da som medmenneske ikke forvente å bli møtt med åpne armer og varme og nærhet, hvis hele konversasjonen starter med å skyte folk i kneet???

Du har skjønt at det var feil tråd, det er fint, og du velger å argumentere med at det handlet om stryking av sengetøy, joda i og for seg gjorde det det, men om det kun hadde handlet om stryking så er valg av ord og tegnsetting likevel helt unødvendig. Du krever respekt for at du er den du er, ei moden dame med erfaringer og unger og lyst til å være sammen, du som alle andre. Det er flott, og du er hjertelig velkommen, men hvis du vil at jeg skal respektere deg og ha lyst til å drikke kaffe med deg mange timer om dagen, så må du også behandle meg med respekt, og for å behandle meg med respekt må du også behandle mine medmennesker på samme måten... Det er det eneste jeg ber om, og det er det eneste alle her inne ber om. Attpåklatten bryr seg nok ikke spesielt mye om vi stryker sengetøyet vårt eller ikke, men akkurat den natten var det viktig for henne....

Jeg bryr meg ikke spesielt mye om du stryker ditt sengetøy eller ikke heller, men jeg syns det hadde vært artig om du fortalte fra da du var liten, og noen du kjente fakltisk gjorde det... da kunne du sagt: hmmm vi sover alltid i krøllete sengetøy vi, for jeg gidder ikke stryke det. da hadde du antagelig fått 52 samtykkende svar og alt hadde vært såre vel!

Det er ikke sant at man må høre til her inne for å trives, men man må være hyggelig, hvis ikke så kan man heller ikke forvente å bli møtt med et smil. livet er for dyrebart til å kaste bort på sure miner og krangling.... hvis det er krangle du vil så er det sikkert mange som vil bli med deg på det på den siden som er spesiellt til det, men hvis det er å ha det hyggelig du vil, så er du - og det vet jeg at alle er med meg på - hjertelig velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Very, very good, Dritgrei:-)

Enig med du

Skrevet

Du vet å få sagt det Småen!

Ikke det minste rart at vi alle er glade i deg, selv om du er "umoden" i antall år...så beviser du nok en gang at du ikke er det i sinn og skinn..

Klem klem

Skrevet

Får bare si meg enig.

Skrevet

Veldi bra Dritgrei!

-as usual, godt formulert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...