Dailis Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Var karneval i går i barnehagen, da var det supermann og en leopard...men storebror var sjalu så da har vi minikarneval i dag, hehe, men lille leoparden min er i sivil, hehe. Om en uke skal vi ha karneval her, så da blir det masse unger i mange aldre og masse masse muffins, hehe.
phantomet Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Her var Junior ridder i hele går, faktisk helt til han stupte utmattet i seng.. Og da var sverdet på æresplass ved siden av puten.. *ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Mens min lille ridder var ridder og ridder hele dagen og helt til kvelds..... "Du er den flotteste ridderen jeg vet om" - Nei mamma, det er det flotteste kostymet... "Nei gutten min for inni kostymet er det en fantastisk gutt som gjør deg til den flotteste ridderen!" - Åja! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå