Gå til innhold

Her løper batman og supermann rundt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var karneval i går i barnehagen, da var det supermann og en leopard...men storebror var sjalu så da har vi minikarneval i dag, hehe, men lille leoparden min er i sivil, hehe.

 

Om en uke skal vi ha karneval her, så da blir det masse unger i mange aldre og masse masse muffins, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var Junior ridder i hele går, faktisk helt til han stupte utmattet i seng.. Og da var sverdet på æresplass ved siden av puten.. *ler*

Skrevet

Mens min lille ridder var ridder og ridder hele dagen

og helt til kvelds.....

 

 

"Du er den flotteste ridderen jeg vet om"

- Nei mamma, det er det flotteste kostymet...

 

"Nei gutten min for inni kostymet er det en fantastisk gutt som gjør deg til den flotteste ridderen!"

- Åja!

 

he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...