Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Vi prøver på barn nummer tre. de siste dagene har jeg hatt smerter i korsryggen,pluss litt press/øm småvondt i magen rundt livmor. men jeg skal nettopp ha hatt eggløsning, dvs for en ukes tid siden. jeg kan vel ikke kjenne det allerede nå,om jeg er gravid? kan ikke teste før om en stund heller.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 altså, kan man få symptomer så tidlig? jeg lurer så fælt.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 ja, det fikk jeg. uken etter testet jeg og jammen var jeg gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 tusen takk for svar =) Jeg skal ha mensen i førsten av mars,hvor tidlig kan man teste? har liksom ikke truen på at jeg er gravid. vet du om dette er vanlige graviditets symptomer? tusen takk for svar,igjen=))
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Eggløsning for en uke siden og skal ikke ha mens før mars? Lange sykluser?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 siste mnes begynte 27 januar, og varte nesten en uke. i følge eggløsningskalkulator så har jeg eggl. 10.2.. pleier og få mensen i førsten av hver mnd, så hvis du sier ca 11 dager til, eller rundt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå