Maud Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg skjønner at det er noen her inne nå som ønsker å ødelegge eller som ikke liker stemningen vår. Jeg oppfordrer alle "faste brukere" og alle andre med en positiv innfallsvinkel om å overse sure kommentarer. Vi fikk svart den som hetset Attpåklatten, det var viktig, men de andre de overser vi, eller hva?
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jepp! c",) Vi lar den falle langt ned; svar på masse innlegg som ligger lenger ned på lista!
Maud Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg skal gjøre et forsøk i hver fall ;-)
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Me too - er i gang med å svare på så mye som mulig....hehe
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 For the record - den opprinnelige meldingen hadde ingenting med å hetse noen som helst å gjøre, jeg leste om stryking av sengtøy og fikk rett og slett bakoversveis, tror ikke jeg har sett noen som har strøket sengtøy siden jeg var liten (og det begynner å bli en stund siden)! Det begynner å ligne regelrett mobbing her inne og er det noen som blir hetset så er det de som signerer med "anonym"!
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Du, jeg skjønner ikke hvorfor du signerte med anonym i det hele tatt, jeg, hvis det er sånn at du mente at du hadde en uskyldig kommentar. Jeg oppfattet den som kritisk og litt nebbete - og lurer vel egentlig på om du ikke syntes det selv også, og derfor signerte med anonym. Syns ikke de svarene du har fått kan kalles mobbing. Og hvis du vil kverulere enda mer, foreslår jeg at det foregår på skravle eller kranglesiden. Vil du være med og diskutere, prate og tøyse kan du gjøre det her - og gjerne med nicket ditt! c",) Ingen hetses for å bruke anonymknappen her - men derimot får man svar på tiltale når man svarer ufint...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Lurer du på hvorfor jeg signerer anonym - så er det bare å lese kommentarer og svar fra de "faste"! Nebbete er nok mulig, men kritisk og hets? Ikke i det hele tatt! Dere gjør det uansett IKKE lett for "nye" å føle seg velkomne, kanskje det er enkelte som føler at det er lettere å "teste vannet" anonymt?
Dailis Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 For noe tull! Jeg er ny og følte meg så velkommen som jeg sjelden har gjort. Fikk til og med vært med på treff med en gang... MEN jeg brukte nick fra første stund....så de visste i alle fall hvem de hadde å ønske velkommen...(det hadde nok skjedd med deg om du kom med nick og.)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Tull og tøys! Er personen ny betyr det NULL om det står et tilfeldig valgt ord eller anonym nederst!
Maud Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2007 Jeg vet ikke om du er den samme anonyme som tråkket så kontant i baret i går. Hvis det er deg, så hadde det holdt med en unnskyldning - ja, jeg dummet meg ut, beklager. Da hadde det vært greit. Kjenner meg igjen i at det kan være vanskelig å hive meg på et forum der alle ser ut til å kjenne alle. Jeg syntes det var vanskelig for noen måneder siden. Uten å skryte av meg selv vil jeg si at jeg klarte det fint på grunn av litt sosial intelligens og vanlig folkeskikk. Når man er ny et sted, ligger man litt lavt til man kjenner de sosiale spillereglene og de andre kjenner en selv. Da er det lov å ta i litt mer. Er ikke enig i at det er et fett om det er et nytt nick eller en anonym. Et nytt nick kan man bli kjent med etter hvert, anonym kan være én eller mange og blir derfor vanskelig å forholde seg til.
Natteravnen* Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Merkelig innlegg her tidligare ser eg.......... heilt enig med Maud om at vi bør oversjå slike innlegg, sjølv om det også er litt `vanskelig`, blir litt provosert av det........... - og er ikkje vant med slike negative innlegg her inne, nei........... Kanskje noken som følte at dei ikkje `kom seg inn` her? sjøl syns eg det ser ut at alle nye får en fin velkomst! -og det blir fleire og fleire nye nick her. Koselig er det! -og det er sånn vi vil ha det her. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå