Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Hva er "gjennomsnittlig" tid? Skjønner det varierer da.. Har en venninne som tok keisersnitt nå og lurer litt bare;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 jeg lå til på intensiven i to timer ca før jeg fikk dra ned.. jeg hadde planlagt keisersnitt
Har tre søte små Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg låg der ca 1,5 time siste gangen, var planlagt ks. Første gangen var det akutt ks, og da låg jeg der fra 11 om kvelden til 9 neste morning.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Får man holde babyen med en gang den kommer ut?
Mamma til gutt 05 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jeg lå der i ca 5 timer. Det var haste k. Fikk gitt den lille en kos, men ikke noe mer desverre. Pappa`\n kommned med han i 15 min mens jeg lå der. Men det var for at han hadde alvt blodsukker og lå på barneintensiven. Så det er vel anerledes for andre tror " håper" jeg. For det var vondt og ikke kunne se den lille på mange timer. Fikk bare 45 min med han tilsammen frem til morgenen dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Hun venninna mi lå der fortsatt et døgn etter (da sendte hun meldning) og skulle si fra når hun visste mer ang besøk og sånn..men har ikke hørt noe enda, det var torsdag kveld..Tør ikke mase, og aner ikke grunnen til keisersnittet..Så lurer sånn..men da må det jo være noe litt alvorlig som har skjedd.. Siden det er unormalt å være der så lenge..Men babyen var frisk da heldigvis.. Vil sende mld å høre hvordan det står til men er redd det blir oppfatta som mas (er nok ikke den eneste som spør og jeg er ikke den nærmeste venninna heller).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå