Zandra72 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg er nå egentlig et murmeldyr uten like, men i dag var det ikke mulig å sovne igjen etter at kjæresten dro på jobb. Lå bare å tenkte på fremtiden og på oppvasken fra middagen i går....ler! Orket ikke å styre med det i går kveld....ville bare kose....hihi;o) Så nå er kjøkkenet ryddig og rent:o) Og tørketrommelen i gang! Så blir det å tørke støv og støvsuge før jeg hopper i dusjen....deilig å starte dagen på morran og ikke kl to på dagen....haha!! Vel...jeg pleier ikke å sove såååå lenge da når barna er hjemme, men kan fort bli til kl 12! Tenk så mye jeg har fått unna før kl 12 i dag da:o) Herlig!!! Også er det bare å glede seg til kl 19 for da kommer kjæresten tilbake....hihi;o) Da skal barna, han og jeg kose oss med spagghetti og kjøttsaus til en eller annen film.....en typisk lørdagskveld her når barna er hjemme:o) Ha en flott lørdag alle flotte jenter her inne:o)
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 For en energi! Er det spennende ting i vent, så er det vanskelig å ikke tenke på noe annet! Kanskje du kunne sende over litt av energien hvis det er noe til overs? Her ser det ikke ut i måneskinn akkurat nå - ungene har "pakket" til vinterferien, og det er ikke små lass som blir dratt ut i gangen for at det skal bli med i bilen før vi reiser i morgen ettermiddag.... Etter dem ligger omtrent alt de eier og har av leker, dokker, kosedyr, spill og div småtterier som jenter elsker i et laaaangt spor over hele huset. Gubben her har også reist på jobb, så jeg strever litt med motivasjonen til å gå i gang - det aner meg at hovedtyngden av ryddingen faller på meg selvom jeg skal prøve å piske jentene til å ta i et tak også... det er nok lettere å rote enn å rydde når man er liten, men vi får gjøre et forsøk...c",)
Maud Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Det er deilig å være så forelsket! Det er ikke så lenge siden jeg var i samme situasjon, kan enkelte dager og helger være der fortsatt. Nyt det, kos deg med kjæresten og gled deg til han kommer i kveld.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 ååååååå så deilig!!!!!!! ÅÅ så deilig å være forelska sånn boblete.... jeg er jammen forelska i kjæresten jeg også, men vi er jo sammen alltid, så jeg rekker ikke å boble sånn skikkelig! ha en deilig deilig kveld i rent og ryddig hus, med stua full av gode folk og god stemning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå