Gjest Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 har ikke tid å lese noe her jeg.men er innom for å ønske dere en god lørdag.her styres det til dåp,og jeg blir ikke ferdig.alt går på tverke,og jeg er dønn sliten....men uansett hva jeg ikke rekker,så blir ungene døpt.å kommer middagen for sent på bordet,så skal jeg endelig si hvorfor.hvorfor er det slik i dag,at ingen ,absolutt INGEN tilbyr seg hjelpe til??? trodde besteforeldregenerasjonen hadde slikt i blodet jeg...men neida,her skal vi komme til fiks ferdig dåp,og kose oss.om jeg sitter der som en vridd klut,med ringer under øya,gjør vel ikke det noe,åååååh,jeg er sliten og sint nå....mamma kommer i kveld,så jeg skal vel endelig be henne om hjelp.det får jeg;o) måtte bare spre min sure mine litt,beklager....i mårra kveld er sikkert det meste glemt,håper jeg.... klem fra meg og min verkende rygg ;o)
Zandra72 Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Så kjedelig at du ikke får noe hjelp da!! Det er jammen slitsomt med alle forberedelsene til en barnedåp! Men i morgen går det nok som smurt skal du se:o) Alt pleier å ordne seg. Og barnet blir nok døpt skal du se:o) Ønsker deg masse lykke til med dåpen i morgen:o) Håper dere får en flott dag:o) Klem fra
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ånei, nå syns jeg synd på deg - dårlig gjort av de andre rundt deg!!! Vet du, det du ikke rekker - det rekker du ikke! Sånn er det med den saken. Hvilke ting står igjen? Jeg kan hjelpe deg med å sortere hvertfall - så får de mindre viktige tingene bare være. Håper tvillingene har fått litt bursdagsoppmerksomhet i dag av de andre i familien - kanskje du kan foreslå/delegere litt oppgaver til de andre voksne rundt deg? Om ikke annet, så send dem ut av huset med ungene så du får ro på deg til de tingene du skal ha unna! c",) Du skal se det ordner seg! Og neste gang det skal arrangeres noe, så skal du DELEGERE OPPGAVER, for det har Reveenka påbudt deg! c",)
Maud Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Håper dere får en fin dag i morgen uansett. Skjønner at du blir sliten og lei. Er sikker på at i morgen kveld synes du alt styret var verdt det. Hvis jeg får gi deg et tips, så er det å ikke "si ifra" under selve selskapet. Det er deg det blir dummest for, for du kommer til å være den sinteste når kommentarene hopper ut. Tror alle vi "flinke mødre" må bli flinke til en ting til - å be om hjelp når vi trenger det. Ikke lett, det vet jeg. De få gangene jeg har gjort det, har det allikevel gått fint og føltes bra. Blir sikkert en flott dag da, med onkel og lillemann til dåpen samme dag. Det er det ikke mange som opplever :-)
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Og en ting til - siden ingen andre bidrar, er du jo bare "arrangøren" som vet hva som ikke er gjort! hehe c",)
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 dette er ene og alene min egen feil!!!! å ja,jeg fikk igjen. har delt ut oppgaver,men da det ikke ble gjort,måtte jeg ta det selv.dattra mi prøver,men jeg syns synd på henne nå.hun er sliten og nesten på gråten.hun har huset fult av gjester,og di skal kjøres hit og dit,osv.jeg sa fra i går,til den ene.at di måtte hjelpe til å pynte for oss.tenkte det kunne være morro for en fadder å gjøre det.men nei.... å mannfolka i våre hjem....blæh sier jeg.med stor BL... kommer ikke til å si fra sånn,stygt si fra.men jeg rekner med å få hint,hvis noe går på tværke,og da tenkte jeg å si at en eneste mormor klarer ikke alt alene,og derfor ble det slik.redseln min nå er at gjestene skal sitte der uten mat,hehe.at jeg glemmer av middagen!!! trodde besteforeldrene,di andre,ville være med å hjelpe til.er jo litt stort å skal døpe barnebarn da ;o) jeg syns det.vet noen kommer senere i dag,og jeg skal jammen ringe di å invitere til pynting.da kan di ikke si nei. mareritt i dag,men sikkert veldig koselig i mårra.vi har møtt på trøbbel og tull hele veien,så det må jo bare bli en kjempefin dåp.for etter motstand kommer gevinsten ;0) jeg satte meg ned i sta å rista løs her,hehe.nytta.nå er jeg avslappa og klar for kampen mot det envinnelige rotet som yngler bare jeg snur meg. jentene får ikke besøk di.alle har meldt at di ikke har tid !!! men det vet ikke di da,ennå.jeg klarer ikke si det....så vi skal lage kake,sammen.så skal di få pynte med ballonger her til mormor kommer.søsteren kommer innom i kveld,hvis hun rekker det ;o) skal bli pakker og brus og kaker og sang alikavell. å jeg kommer til å slenge meg rundt halsen på den som tilbyr sin hjep i løpet av dagen,hahahaha.tenk hvis det er naboen da,kniiis. var egentlig ikke ment som sutreinnlegg det jeg skrev.ser nå at det ble det.men jeg skrev bare helt ut av tankene mine der og da.... så hoppla,det er sol og lørdag!!! i mårra er det dåp....HJÆÆÆÆÆÆLPES MEG ;O) ...jeg er bare en sånn,"følelsejente".blir så lei meg ene øyeblikket,og glad i det neste,for småting....huff,jeg ville jo ikke skrive sånn synd på meg greier i dag da....så stryk det som ikke passer ;o) dette skal jeg klare,alene om så.men skal finne ut når di kommer,di andre bestissene..jepp,di skal få pynte. ps..jeg har allerede planen klar for konfirmasjonen....for dette tulet skal ikke gjenta seg,hehe
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 å fydda.......det ble langt !!!! kan man beskjære det så det blir mindre eller???? sorry,og klem fra meg.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Jeg heier så mye at du nesten ikke ser meg for jeg hopper så fort opp og ned!!! klem klem klem og et tupp i ræva til de som ikke hjelper til.... kan jeg sende deg hjelpevibber -hjelper det??? :-) ha en så god lørdag som mulig, drit i alles forventniger og lag fest på din egen måte.... burde i grunnen ikke dattera di ta i et tak dessuten? hun er da virkelig mamman til det andre barnet, og du er mamman hennes så da kan du jo si at HEi du din snik, dette gjør vi sammen..... koseligere å være to enn en midt i jobbinga! lykke til i alle fall, og mange gode klemmer!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 kaffepøuse.... ikke hopp sånn,jeg får kink i nakken, ) di hjelpevibbene er underveis hit ja.for mannen har vært å handla han...skjorter til seg selv og eldste sønn og klær til thor....jøss.... ba så tynt om hjelp,med litt sånn krokodilletårer i øya...funka =)) jo,dattra mi har fått en tupp i ræva av meg..tok å sa noen setninger som svei....satte spørsmålstegn med hva som var viktigst,dåpen til sønnen,eller alt det andre hun styrer med...tror det hjalp ja. hun prøver så godt hun kan,men ikke fort nok.ting tar tid.akkurat nå syns jeg synd på henne,men vet at det hjelper.hun lærer hun også. men jenta har fiksa dåpskjolen til lillebror,og sydd underkjole og luer til sønnens kjole.hun kan det jeg ikke kan. å ja,jeg driter i om jeg ikke blir ferdig her.skal skvette litt grønnsåpe her og der.hehe. å pynting og slikt blir det ei rå med.bare synd det kræsjer med hentinga av mamma og leggetid.for jeg får ikke tatt det før i kveld.hvis jeg ikke får tak i di der besteforeldrene da. å du, alles kjære dritgrei. vet du,jeg har sagt det før å sier det igjen.jeg blir glad og alt når du skriver.hehe.du får meg til å le du ;o) humøret stiger det.så klem til deg for det. tror jeg skal kopiere meg selv jeg.da blir vi to,hihi.eller kanskje låne brillene til jentene.da ser jeg dobbelt.(er veldig sterke) da blir vi to som holder på her.=)))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 hehe det med brillene hørets ut som om ikke annet så en artig ting og vips så må du le, og det er jo en lykke å le litt.... da går alt plutselig dritfort! du er flink! jeg heier enda.... men nå går jeg i tog - ble så sliten av å hoppe!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 det går alltid et tog......tut tut. =) fikk tlf fra eldste....underkjolen hun sydde,ble for trång....stakkars jenta..nå skal jeg finne frem underkjolen på den jeg brukte, å prøve å få hvit..denne dåpen er bare tull på tull.å nå ler jeg virkelig,for hva mer kan gå galt nå?? huff,hahaha. jeg slenger meg på toget,med lånte briller,for da blir det laaaaangt ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 artig å gå i tog med altfor sterke briller..... ha ha ha ha.... dra på rema og kjøp 4kg pølser, en diger kjele... ta på gutta små kjoler fra da jentene var små og vips så er dåpen i boks! Gud er glad i de ungene uansett!!! og svigermødre vil vi aldri komme til å forstå oss på uansett.... så da kan de snakke om pølsedåpen fram til neste århundreskifte - det blir stas! TUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 guuuuri hvor lyst jeg har på å gjøre det,hahahahaha...tenk,pølser og mos.med ketshup,hahahaha =))))) det hadde blitt århundres dåp...tjihiii. hadde blitt søte da,med rosa kjoler og blondekyse. synd du ikke kom med ideen før.er gærn nok til å kunne ha gjort deler av det,kun på tull.for så å komme med det ekte ettrpå,.... nei,nå tuter støvsugern på meg,og hybelkaninene glefser..dessuten er kaffekoppen tom den.....ha d,på bade ;0)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #14 Skrevet 17. februar 2007 kos deg.... ting går fortere da! klem klem klem
Trollmora Skrevet 17. februar 2007 #15 Skrevet 17. februar 2007 Nå synes jeg synd på deg, slite med alt dette omtrent helt alene. Ikke be andre om å hjelpe deg når det kommer til pyntinga, bare si rett ut at det får være deres oppgave for morgendagen! Skal egentlig være helt unødvendig å be om hjelp, familien, om de så kommer tilreisende bør innse det og heller tilby litt hjelp. Masse lykketilklemmer fra
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #16 Skrevet 17. februar 2007 vet du,jeg kan for dette selv.har vært alt for snill,og gjort ting selv,bestandig.men jeg har satt frem krav nå.om det blir gjort,får vi se på.jeg kan dryge pyntinga til etter leggetid for jr jeg.kl 23 ca.så kan jeg skremme di å si at nix,jeg pynter ikke ;o) neida,jeg kommer ikke til å gjøre det.mamma kommer rundt kl 21.med hurtigruta.så hun kommer til å hjelpe meg,hvis jeg ikke er ferdig.har ikke vaska,for jeg skvetter bare grønnsåpe i kjellern.så ikke så ille ut der,hehe. men dere skjønner sikkert at her er det ikke mye hjelp å få av gubben heller.han har sine feil,men er snill alikavell.men han skal til pers senere.nå henter han kaker,og dryger ut tia.hahaha nå skal jeg bade to tre unger tror jeg.tvillingene har hjulpet meg nå,så vi er en halmeter unna å være i rute her hjemme.ballongene er blåst opp også.å gubben kjøpte finfin kake på bakeriet til di ;o) skal bli godt å slappe av med den i kveld
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #17 Skrevet 17. februar 2007 hvordan går det der borte? går det bra???? jeg heier enda!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå