Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 JA hurrrrrrrra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Wæææææææææææ jeg har ikke fått...... Og jeg som ikke har do papir!!!!!!!!! Stella
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 jeg har heller ikke fått:-(Men jeg har dopapir da;-)Kan få av meg:-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Hihih det hadde tatt seg ut at du kom en tur med en do rull....hahahahahah;o) Nei,har ringt min mamma hun kommer en tur med do rull til meg! Uff slitsom å ikke kunne ha penger til do papir i slutten av mnd....men det er min egen skyld som ikke har sett det før i dag!!!! Stella
winneboo Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Noop Her er det 14kr på kontoen..sukk.. skulle hatt inn lønn den 15 da men de ubrukelige folka på økonomi avdelingen greide ikke å få med seg at jeg hadde levert timelista innen 3 feb..så får ikke før 15 mars..bahhh.. men får jo OS til uka da..
så var vi 4 Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 jepp fikk nesten sjokk når jeg sjekka kontoen og det var mer enn 100 kr Jeg har en ekstra rull dopapir hvis du vil ha
SK&Maylen Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Eg og v ha.. eg har plenty med dopapir stella, kan få me meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå