Gå til innhold

os har kommet i dag:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA hurrrrrrrra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Wæææææææææææ jeg har ikke fått......

Og jeg som ikke har do papir!!!!!!!!!

 

 

Stella

Skrevet

jeg har heller ikke fått:-(Men jeg har dopapir da;-)Kan få av meg:-)

Skrevet

Hihih det hadde tatt seg ut at du kom en tur med en do rull....hahahahahah;o)

Nei,har ringt min mamma hun kommer en tur med do rull til meg!

Uff slitsom å ikke kunne ha penger til do papir i slutten av mnd....men det er min egen skyld som ikke har sett det før i dag!!!!

 

Stella

Skrevet

Noop :( Her er det 14kr på kontoen..sukk.. skulle hatt inn lønn den 15 da men de ubrukelige folka på økonomi avdelingen greide ikke å få med seg at jeg hadde levert timelista innen 3 feb..så får ikke før 15 mars..bahhh.. men får jo OS til uka da..

Skrevet

jepp fikk nesten sjokk når jeg sjekka kontoen og det var mer enn 100 kr :D

Jeg har en ekstra rull dopapir hvis du vil ha :)

Skrevet

Eg og v ha.. eg har plenty med dopapir stella, kan få me meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...