Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Er det noen som vet om det finnes dvd med barnemusikk, der det er barn som synger og danser osv..? Eller noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Vet at det er noe som heter Barnas Supershow. Har ikke sett de selv, men dette var informasjonen jeg fant: Show for, med og av barn Endelig har de yngste seerne fått et eget underholdningsshow på lørdager, med barn som programledere, barn som publikum i studio og barn i husbandet! Ingrid Martine (6), Ingrid Anna (8), Jonas (8), Tim (8), Nada (8) og Torkil (7) er programledere. Hvert program har et eget tema, som det er å være redd, det å være venner eller kroppen. Har du noen gang fått beskjed om å legge deg som om du ikke er trøtt i det hele tatt? Under mottoet "Likt for alle" tar barna igjen i Barnas Supershow. Oddgeir gir voksne beskjed om å legge seg når de ikke er trøtte, gå ut og få nye venner når de har sett for mye på TV, og tisse når de ikke må. Serien vant fortjent gullruten for "Beste barneungdomsprogram" og "Mest nyskapende program".
bjørnebær Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Om sundagsskulesongar kunne vera aktuellt så fins det ein dvd som heiter "Min båt er så liten". Veslegut er heilt fasinert av den - og det veit eg faktisk om nokre til småtassar som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå