Gå til innhold

Hva skjedde med oss .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn ett innlegg tidligere hvor 14 åringen skulle flytte til oss uten at jeg var blitt informert om det....

Jeg og mannen min har snakket mye om det. Og mannen min (far) har snakket mye med mor om situasjonen... Vi har kommet frem til å hvertfall vente til etter sommeren, da dette er det beste mtp skolebytte etc. Hvis han fortsatt da vil flytte så får vi vurdere det på nytt og se hva som skjer...

Gutten har fått snakket mye med sin mor da vi sa at de må sette seg ordentlig ned å få pratet om situasjonen.. og det har blitt bedre mellom dem.

For meg virker dette mer som at han ville flytte til oss for at mor skal føye seg mer etter hans behov og ønsker. Vi får se hva som skjer fremover.. Men det de hadde snakket om er hvertfall uaktuelt. Jeg sa at de må jo tenke på de som bor her fra før også. Da får evt far bidra mer enn det han gjør per i dag.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at det virker som dere har kommet fram til en god løsning for alle foreløpig, det er helt utrolig hva barn kan finne på å si og gjøre for å få fram sine meninger og det kan nok være som du sier at dette var et skrik fra gutten om mer oppmerksomhet fra mor.

Lykke til videre.

Skrevet

Dette bare beviser at barn ikke bør få annledning til å sette foreldre opp mot hverandre og for å presse gjennom sin vilje og sine krav. De fleste foreldre tar seg godt av barna sine, og gjør sitt beste, jeg vet ikke om mora her har neglisjert sønnen, eller om han bare er bortskjemt, men at foreldrene faktisk tenkte på å føye han i dette, kan jo tyde på at han er bortskjemt, styrer løpet, og presser igjennom sin vilje.

Greit nok at det er løst for denne gang, men jeg vil jo tro at du og din mann er nødt til å gå noen runder over at han avtalte noe slikt med sønnen og eksen, uten å ta deg med på råd. Det er tross alt ditt hus, og dere har tross alt to andre barn som skal leve her også. En skulle tro at det er veldig viktig å få drøftet dette og hvilke boforhold dere skal ha i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...