*toppris* Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 hvordan går man frem for å få disse? Hva er det som står i de egentlig?
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Du sender brev til sykehuset og spør om å få partogram og episyke for fødselen din. Det er nok med personnr ditt og året du fikk barnet, og adressen du vil det skal sendes til sef. Kan jo få fastlege/HS/JM til å sende forespørsel også da, de vet jo adresser osv. også er det greit å ha noen å prate med når du leser det første gang, for det er ikke sikkert man vet hva alt er. Er en forklaring på det meste bakpå partogrammet da:) Men man sitter gjerne igjen med noen spørsmål etterpå da:) (Jeg fikk med mitt fra sykehuset jeg da, jm tok kopi etter fødselssamtalen:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Går det an å få dem tilsendt hjem? Trodde det var sånn som bare ble liggende i journalen...
Omr Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg bad om å få kopi av journalen: Koster kr. 70,- Kanskje det er gått opp litt nå, men garantert under 100,-. Der står det mye mer, bl.a. fikk jeg vite ting som ikke kom frem av selve fødselspapirene.
Bonusmamma13 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Melkemor: du sender forespørselen til arkivet på Haukeland
*toppris* Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 okidoki;) takk jenter:) skal bli spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå