Gå til innhold

Mettet, får så dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig, nå tidligere i vinter blitt sammen med det som må være THE ONE.

Han er bare helt herlig på alle områder og ikke minst når det gjelder å gi komplimenter.

Jo, det er jo virkelig fint, men jeg kjenner at jeg begynner å bli mettet.

Han sender meg søte sms flere ganger for dagen og jeg bør jo virkelig bli glad. Jeg blir det, av og til, men av og til kjenner jeg også at jeg må få litt avstand, det blir rett og slett for mye.

Jeg kan jo ikke si det til han heller, stakkars mannen, nei, det kan jeg ikke. Han er jo så snill og god.

Huff, hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde det akkurat likens som deg når jeg vart ilamme typen min.

Han var så snill å go, og ga så mye komplimenter hver dag.

Det jeg gjorde var at en kveld vi satt å koste oss og drakk litt, så sa jeg til han at jeg var kjempeglad for all komplimentene, men at jeg hadde satt mer pris på de om jeg ikke fikk høre det flere ganger daglig. At jeg følte at f.eks "jeg elsker deg" mistet mye av betydninga og den gode følelsen det ga, når jeg fikk høre det 5 ganger om dagen.Men at jeg selfølgelig elsket å høre det.

Det fikk han til å tenke litt, og han var faktisk helt enig. Han hadde bare ikke tenkt på det på den måten.

Er jo bare å si det til han... Er jo ikke værre enn det.

Blir han litt skuffa, så er jo det uansett likere enn at du skal få mer enn nok av det. Og at det ender opp med at du til slutt irriterer deg over det,sant?

Går nok bra,skal du se:)

Skrevet

Så han tok det greit? Oki, når det sies på den måten, høres det ganske greit ut.

Takk for tipset, jeg skal snakke med han.

h.i.

Skrevet

Det er vanskelig å ikke ta det greit når man sier at man elsker personen, elsker at de gir en oppmerksomhet, og vil tilbringe hele livet med dem, men at man gjerne vil porsjonere kjærligheten litt utover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...