Nenn1 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Skal snart til Egypt. Hva skal man ta med til en 1 åring på flyet... Kan noen hjelpe meg?
Isotta Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Bleier, våtservietter, flaske/kopp med drikke i, 1-2 ekstra skift fra topp til tå i tilfelle h*n søler på seg, mat. Godsaker som kan underholde litt (kjeks, kanskje kvikklunsj eller noe annet "forbudt" til å gi i krisesituasjoner). Leker og bøker, alt som kan underholde en liten makk på fanget i mange timer! God tur!
katty Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Kjøp Molly-bøker. De er er morsomme for de små å pusle med. Ellers kan du pakke inn leker med papir og bånd slik at det er spennende å pakke opp osv. Ellers kjeks, mat, saft/vann, frukt.
C <3 M <3 E <3 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Masse ekstra skift hvertfall. Når vi reiste med vår toåring så hadde vi bare med oss et ekstra skift, og det var bommert. Ble litt tissing og mye søling jah.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har gátt til innkjóp av en bærbar dvd spiller, og den har vaert en suksess. Reiser ofte langt og alene (spania-norge) med mine 2 smá, og den er utrolig kjekk á ha med seg. Ellers; bóker, tegnesaker, en eller 2 nye leker, kjeks og slikt som han ellers ikke spiser.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå