Leola Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har en på 3 år og ei på 7 uker. Kom til å tenke på at det blir mye å passe på når hun begynner å leke seg på gulvet, fordi 3 åringen har så mye småtteri som han leker med. Er jo ikke til å unngå at dette havner på gulvet i ny og ned. i tillegg er det jo greit at hun kan sitte en plass å leke dersom jeg skal på do, eller prøve å få gjort noe annet. Er det noen som har erfaringer med bruk av lekegrind? Positive/negative. Hva koster en sånn en? Er det mulig å få tak i på f eks ikea til en billig penge?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker lekegrinda masse om dagen, vesle er 5 mnd og ledninger og slikt hun klarer å kave seg bort til er ytterst intressante. I tillegg brukte vi den endel når hun var mer passiv også, for det var et fint sted å feste uroene slik at hun kunne leke litt med dem (henger lavt så hun kan ta på dem) Veldig fornøyd. Jeg har en ganske liten en med hjul så jeg kan også ta den med meg feks på kjøkkenet når jeg skal lage mat... Genialt. Finnes i alle prisklasser
*toppris* Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 har lekegrind, syns den er knall:) helt toppers å legge guttungen i og vite hvor han er:) Der kan han styre seg og surre rundt uten at noenting er farlig for ham:) Og rett og slett lære seg å leke litt på egenhånd...
*enfalmawen* Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Vi hadde lekegrind til sønnen vår som nå er 18 måneder. Vi pakka den vel vekk da han var 15 mnd, men før det var det flittig i bruk. Og blir vel å pakke den fram når lillegutt i magen kommer, tror det vil være en kjempegrei plass for babyen og være uten storebror som løper rundt omkring. Vi betalte vel litt over 1000 kr for den, men de får sikkert tak i billigere på salg f.eks.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jenten vår er 7 mnd, hun sov mye i den i starten. Nå er det mer samlingssted for lekene, men regner med at den blir brukt mer når jeg skal småting og hun begynner å krype.. Ligger der litt mens vi lager middag++, men mest på gulvet. Betalte 990.- på Simo
Gjest vårina Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Vi har leikegrind. Brukte den masse fra 2-3 mnd da vi fikk den til jul. Var veldig kjekt fordi babyen slapp å ligge på gulvet der det var litt gulvkaldt, og syntes det var kjekt å ikke bøye seg ned på gulvet hele tida. Dtete er altså leikegrind med bunn som kan heves, det er et must til så små Han sov også masse i grinda på den tida. Brukte den derimot mindre og mindre etterhvert som han ble større, nå er han 16 mnd og vi tok den vekk for ei uke siden fordi vi ikke har brukt den noe særlig siste halvåret (etter han begynt å bevege seg;)) Men det er nok individuelt, og i deres tilfelle med storsøsken kan det nok være kjekt. Men ville bare si at jeg syntes det var kjekt for liten baby som ikke kan begvege seg også
Gjest vårina Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 ps. vet ikke hvor det er billige, men vår kosta ca 1200 tror jeg på babyshop..men se på finn.no, mange brukte sikkert der! ikea har av en el annen grunn ikke leikegrind..sprøtt...men anbefaler altsp med justerbar bunn!
Tiddelidu Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Det er mange lekegrinder til salgs på finn.no. Der kan du finne en til en billig penge =) Vi er helt avhengig av grind siden vi har unghund i huset. Han ser seg ikke alltid for hvor han går. Hehe. Så lillegutt ligger i den og koser seg hvis jeg skal ordne litt klær eller noe annet.
mamman`te2flottegutter Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Har ikke begynt med lekegrind til han minste enda men han eldste hadde jeg lekegrind til. Veldig kjekkt om du skal på do, lage middag osv. Men han ville ikke leke oppi der. Stort sett stod han og hylte til jeg kom og hentet han igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå