april 06;) + mai 09* Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har reservert "drømmekjolen" på en kjempekjekk brudebutikk, med godt rykte og super service. Jeg får kun lagt den av til i morgen, og sitter her og prøver å bestemme meg.. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe brukt, men ble rimelig helfrelst da jeg prøvde den kjolen. Blir da dobbelt så dyrt, men tenker det er verdt det..? Tenker det må være vanskelig å få kjolen perfekt tilpasset dersom en kjøper brukt? En mulighet er jo å kjøpe med snøring i rygg da. Ikke lett å bestemme seg!;-D
rogaland81 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Du må uansett kjøpe drømmekjolen!!! ;o)
aanonym Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 "Tenker det må være vanskelig å få kjolen perfekt tilpasset dersom en kjøper brukt?" Man må jo som regel tilpasse kjolene man får kjøpt i butikken også? Jeg fant drømmekjolen min i en brudebutikk, og like etterpå fant jeg noen som solgte den brukt. (Brukt 1 gang og nyrenset). Er strålende fornøyd. Må legge den opp littt, men det ville jeg måtte får gjort uansett.
Amy85 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg kjøper ny kjole og den syr de etter mine mål. Tror det er det som er vanlig når man kjøper en ny kjole...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå