Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har brukt NAN i 1 uke, tenkte prøve Collet! Kan ha få vondt i magen av det tro?
Heira☆ Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker kun Collet jeg, for det var det dem hadde på sykehuset. Har ikke hatt noe problemer med det. Har ikke prøve NAN, så jeg kan ikke svare på hva som er "best".
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 min merka ikke forskjellen da jeg bytta fra nan til collett..mend et gjorde derimot magen hans... slapp å bruke malt i colletten, og jeg måtte bruke myye i nan!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Så han ble "bedre" av collet da? :-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 oi, så ikke du hadde svart meg:) ja, han ble mye bedre...han slutta å gulpe også (tror egentlig det var maltekstrakten som gjorde det) ja,så han ble rett og slett en ny og bedre gutt bare av å bytte til et annet merke (billigere var det også
Ellie73 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Her går alt ned på høykant! Har brukt både NAN, HIPP og nå har vi Collett. Men lurer på om han gulper litt mer nå...Prøve noen dager til før jeg sier det sikkert. Noen andre som har smakt på dem selv? Jeg har gjort det for gøy, og syns Collett smaker best:-)
Mulle :) Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Har brukt NAN siden han var født.. Og han er snart 10 mnd.. Fant ut at jeg ikke byttet på noe som virker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå