Gå til innhold

I dag ble det satt punktum

Anbefalte innlegg

Skrevet

for et ti år langt samliv... Jeg er atter alenemor. Det kommer ikke som noen bombe, kanskje, men jeg er skikkelig lei meg. Ser ut som gorillavrengtryne etter å ha grått i timevis. Bare en liten pause mens jeg har msn'et med søte phantomet som fikk meg over på litt andre tema...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem, klem og enda en klem!!! Har ikke så mange flotte ord å komme med Tonetroll, men jeg regner med at du sitter med en slags følelse av tap..... Men...hver dag som går blir litt lysere!

Skrevet

Kjære deg.

Så trist. Nå ble jeg skikkelig lei meg. Hadde håpet at dere skulle funnet ut av det. Men, men. Hvis du trenger å prate kan jeg godt ringe deg. Sitter hjemme alene jeg. Gubben er ute med gutta.

Stor klem fra meg

Skrevet

Stakkars tonetroll! Vil du ha en stoor virtuell klem?

Her kommer den!

Vær lei deg, si huff så mange ganger du har behov for og gråt alle de tårene du vil. Selv om man kanskje er forberedt og har tenkt tanken en stund, vil det alltid være følelse av tap som må bearbeides. Hvis det kan være noen trøst så går vi mot lysere tider nå, og jeg kan alltid stille opp hvis du har lyst på en prat eller annet.

Stor trøsteklæm fra

Skrevet

Tusen takk! Dere er så søte! I dag orker jeg ikke snakke, Bare dibbe, msn'e, sutre og gråte... Men vil gjerne ha telefon en annen dag...

Skrevet

Ikke glem å frese, spytte, kjefte og hakke ;=) Det hjelper nemlig det å ... ut med eder og galle... inn med ny luft!

Skrevet

Jeg har ikke noe lurt å komme med i denne sammenhengen, men vil sende over en stor klem og si at tiden leger alle sår.....

Selv om det er en stusselig trøst nå, så bare vent....

Skrevet

Uff så trist... Ikke rart du er trist.

Sender en klem!

Skrevet

Uff så leit.

Føler med deg...- det er tøft uansett om du er innstilt på det eller ikke.

I know....

Gråtingen har nok gjort deg veldig trett, så prøv å få sove i natt.

Det hjelper litt ihvertfall...

Og vil du prate så er det alltid noen her;-)

Klem

Skrevet

Sender en trøsteklem. Om sånt ikke kommer som en bombe er det likevel trist. Og man trenger tid til å bearbeide tanker og følelser og tid til å komme i gjenge igjen. Håper du finner støtte her inne i denne tida.

Skrevet

Oi, det var leit å høre. Bann og sverg og grin i vei!

Du er verdt bedre, vettu, men jeg skjønner at det er en kjip dag uansett :)

Kjempestor trøsteklem fra meg!!

Skrevet

Kan ikke gjøre annet enn sende over en stor trøste klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Trøsteklem kommer herfra også! Og alle de andre har rett; det vil komme bedre tider, men først skal man jo jobbe seg gjennom sorgen over det som ikke gikk.

Skrevet

Å så trist å lese tone!! Det er kjempetrist selv om man vet hvilken vei det går! Få ut alle følelsene....det er viktig. Håper du har mange rundt deg du kan støtte deg til.

Sender deg en trøsteklem og ønsker deg lykke til framover med alt sammen.

Klem fra

Skrevet

Å, så trist. Du har jo sagt tidligere at forholdet ikke var stabilt. Det er rart med det, men det er trist selv om man tror man har forberedt seg. Plutselig skal man legge kabalen for fremtiden alene. Det blir enda flere hensyn som skal tas og man ser for seg at man må klare alt alene fremover.

Det positive er jo at det høres ut som om du har gjort dette en gang før. Du har erfart at etter en vond periode, så blir det lettere og livet får en fasong man faktisk trives med. Akkurat nå virker dette sikkert temmelig fjernt og du må være lei deg, skuffet, sint, føle deg ensom og alt det vonde. Håper du har noen der som er der for deg og at du ber om klemmer og skuldre å gråte på når du trenger det.

Stor trøsteklem fra meg til deg

Skrevet

hmmmm....

hva kan man si, det er trist...... slitsomt.... ensomt.... sikkert veldig deilig .... og rart!

jeg sender en klem jeg.... så kan du legge den i skuffen til du vil bruke den!

:-)

Skrevet

Det var trist. Et brudd er alltid tungt uansett om en vil ut av et forhold eller er den som mister. Maaaaaaaaaaaaange tunge dagar ligg der å ventar. Men du veit at det blir bedre, ja litt for kvar dag når det har gått ei stund......- sjølv om det er ikkje noke trøst pr idag. Du har iallefall noken å ta deg av, og minsten held deg nok opptatt av og til!

Lykke til iallefall! c",)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ kjære trollet... Får så vondt for din skyll.... Når jeg kommer hjem så skal jeg kjøre under fjorden... så skal vi gå en laaang tur... Det hjelper.. Ikke glem at du er unik for det er du nemlig......

10000000000 klemmer fra meg og Thyra...

.

Skrevet

Kjære tonetrollet!

Det er tøft å gå igjennom dette, selv om det ikke kom som en bombe på dere. Mange følelser som skal bearbeides...

Bruk oss her inne hvis du føler for det!

Vit at jeg føler med deg...

Stor og god klem fra

Skrevet

Medfølende klem sendes! Gråt så mye du vil, det hjelper. En ting som hjalp meg en gang var også å skrive masse dagboknotater. Om akkurat hva jeg følte, og hvorfor - særlig når jeg var helt nede i kjelleren. Aner ikke hvorfor, men det hjalp.

Lykke til videre, uansett! Kanskje en aldri så liten tur til Holmsbu også kan være noe?

Skrevet

Ajjjjda! Ikke gøy altså...tomt.. Dakar. Føler med deg. Stor klem fra moffi også.

Skrevet

Så trist da, tonetrollet. Godt du er så ressurssterk. Du kommer til å få det så bra så....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...