Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jenta mi har til nå brukt smokk, men nå virker det som sugebehovet nesten er borte, og hun vil ikke ha smokken lengre... Problemet er at det virker ikke som om hun får sove uten smokken, men likevel stenger hun munnen som om hun ikke vil ha den. Så det jeg lurer på er: hvordan oppfører deres barn seg før de sovner? Spiser de på hendene sine feks, eller gjør de ingen fakter før de sovner? Jeg tror rett og slett jeg må la henne prøve sovne uten, men er så usikker på om hun vil spille seg opp og begynne å gråte skikkelig. Da er hun nemlig vanskelig å trøste... Har prøvd en kort stund uten smokk, men da blir hun litt urolig. Men det kan jo være det er helt vanlig, så da må jeg spørre dere som har erfaring med barn som sovner uten smokk.
Hufsla Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 jenta mi sutter på tommelen, men ho ligger av og til å prater og kjefter litt før ho sovner. Du må nesten bare prøve deg frem... Før eller siden får hun det nok til:-)
applsn Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 min gutt brukte sutten hele tiden di tre første måndene også sluttet han bare helt, men nå er han 6 månder og har bynt med den igjen..skjønner meg ikke helt på dette..men,men
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Min er helt avhengig av smokk for å få sove, og våkner hver gang han mister den så det blir noen runder med smokking før han sovner. Har prøvd mange ganger å legge ham uten men da blir det krig her...Anbefaler ikke å prøve før de er gamle nok til å høre på fornuft:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå