Gå til innhold

Brød for første gang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å gi brød til lille? Og hva slags brød bør man begynne med - lyst eller grovt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin fikk brød når han var 7 mnd (hs sa vi kunne starte når han var 6 mnd). Han spiste kneip i starten, nå spiser han det meste så lenge det ikke er kjempe grovt.

Skrevet

Her har det vært et slit å innføre mat.... Så nå har han spist brød i tre dager og er kjempefornøyd... Han er 5 mnd og 20 dager...

Skrevet

Min lille gutt fikk brød fra han var ca 6 mnd, han er meget aktiv og trengte mer energi!!! Jeg ga han bittesmå biter med leverpostei (den gule runde boksen, den er uten melk). Han elsket det!!! Nå er han 8 mnd og spiser det til lunsj enda, vil helst sitte og "spise" (les: søle) selv. Jeg kjøper "kaptein sabeltann"-brød spnns om er ferdig oppskåret. Det er veldig greit, for det er ingen korn i det, helt finmalt liksom. Legger det i frysern og tar opp en skive hver dag og tiner i brødristeren.

Skrevet

Begynte å gi ho heimebaka grovtbrød når ho var 8mnd ca. Liker det kjempegodt. Det har jo litt med tenner og gjøre også, om de har tenner kan en jo gi de brød tidligere.

Tror ikke det er så lurt å gi loff akkurat, de skal vel ha fiber..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...