Gå til innhold

Føler det er noe "galt" neden til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.... Måtte sy etter fødselen. Hvor mye vet jeg ikke.

Det var et sting som plaget meg ihvertfall en uke etter på.

Nå er det 5 månder siden fødsel.Føler meg "hel" igjen der nede.

Bortsett fra denne lille tingen,føles"ekkelt" der det vonde stinget var.

Akkurat som om det "strekker".Er ikke slik det var.

Kan det være at det har "snørpet meg sammen" feil?...eller kan det fortsatt gå seg til?

..... om dere i det hele tatt skjønner hva jeg mener:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje være et for stramt sting som ikke har forsvunnet? siden det har gått 5 måneder ville jeg fått det sjekka jeg..Antagelig kan 2 minutter hos fastlegen fikse problemet:)

Skrevet

ville hørt med legen så kan han/hun se på det om alt er som det skal være:)

Skrevet

Huff,ja har tenkt tanken.Er døds redd for å skreve:p

Hva skal de liksom i såfall gjøre med det da?.... ikke klippe og sy vel? Huff.

Prøvd å se selv ,men blir for langt inn på siden:(

Takk for raskt svar!

Skrevet

løsner da stinget hvis det ikke har forsvunnet av seg selv:)

Skrevet

JEg hadde også et par sting som satt for stramt. Var inne to uker etter fødsel jeg da og ba de se på det. Så sier legen: "åja, jeg ser hvorfor du blir plaga" også snudde han seg mot sekretæren/sykepleieren (ikke sikker på hva hun var) og sa "hent en skalpell." Fikk helt panikk, klappa igjen beina og skreik nei. SÅ forklarte han hva han skulle (hehe, småflau ja) det tok et minutt og gjorde ikke vondt:)

Skrevet

Hehe okei. Knep igjen da de skulle sjekke åpningen 2.gangen jeg.Da lo hun av meg.Ville IKKE ;p

Jeg spurte på 6 ukerskontrollen om stingene var borte.Det var de sa han.

Jeg spurte ikke etter dette da,trodde det skulle forsvinne etter en stund.

Skrevet

Da jeg fikk min første ble jeg klipt en god del i tillegg til å revne mye. Jeg ble sydd selvfølgelig og allerede uken etter skjønte jeg at alt ikke var som det skulle.

De hadde rett og slett sydd meg sammen feil!! Jeg hadde så utrolig vondt og i tillegg så det rart ut. (Kikket med lommespei og det så FEIL ut)

Ikke kunne jeg ha sex pga syke smerter, fastlegen mente at dette får du bare "leve med", de GIDDER ikke å rette opp i det på Ullevål. Jeg var klar for å ta opp forbrukslån og dra på Volvat.

Men heldigvis ba jeg om å få en henvisning til min ordentlige gynekolog, som igjen henviste meg til Ullevål,

For å gjøre en lang historie kort, ble jeg operert under full narkose på dagkirurgien 9 mn(måtte vente en stung pga. ammingen)d etter fødselen. Jeg ble ikke helt som før, men ikke smerter ved samleie mer iallefall.

Gynekologen min sa at de ofte sydde kvinner litt for stramt sammen og arrdannelsene kan kjennes vonde ut, men de blir ofte bedre etter neste fødsel.

Etter min andre fødsel gikk alt greit og jeg hadde en jordmor som kontrollerte at jeg ikke revnet mer enn et par sting.

Mitt råd er å få henvisning til en gynekolog som vet hvordan det skal være "der nede".

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Hei.

Synd du måtte igjennom det da! Hørtes ikke noe særlig ut....

Lurer på om jeg skal få det sjekket ja.Er noe rart på den ene siden altså. Ikke vondt under sex da. Men føles "merkelig" etterpå.

Hehe må skaffe meg et større orforråd ser jeg;p

Men jeg har SÅ angst for slike ting. Skjelver,griner og får ikke puste.

Hvordan kan jeg mote meg opp? :P

Tusen hjertelig takk for svar ihvertfall!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...