Heira☆ Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har vært på 3 mnd. kontr. med lillegutt i dag, og da har han fått vaksine. Utpå kvelden blei han så slapp, jeg målte feberen og da var den 39. Jeg var forberet på dette, for hs sa at han kunne få feber. Han har fått en paracet supp, og nå sover han godt. Det jeg lurte på er, hvor lenge "hangler" de etter vaksinen? Er det over til i morra, eller er dette noe som varer i dager?
Mauritius:) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Husker jente mi også fikk feber etter 3 mnd vaksine, men det var bare den natten, dagen etterpå var hun frisk igjen!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jenta mi og var veldig trøtt og slapp om kvelden, va vel litt dæsjen neste dag, men ikkje nåke sånn spesielt, gjekk seg fint til ut over dagen
Heira☆ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Åh,det var godt å høre. Jeg hadde så vondt av han der han lå på brystet mitt slapp som en fisk. Håper han er sitt "gamle jeg" igjen i morra da )
Fødemaskinen Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Gutten her var i ulage i ca 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå