Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Fikk satt inn hormonspiral på tirsdag, og har i etterkant blødd en god del. De første to dagene brukte jeg bind, i dag og i går har jeg brukt innlegg, men det må skiftes ganske ofte. Brukte hormonspiralen for 6 år siden også, og kan ikke huske at jeg blødde noe særlig etter innsettelse. Noen som vet om dette er normalt? Må tilføye at jeg vet at det ikke er mens siden jeg hadde den forrige uke.
esmase Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Sånn hadde jeg det også! Første gangen jeg satte inn spiral,blødde jeg ingenting. Denne gangen etter innsetting,blødde jeg som en gris i 2 mnd etterpå. Har hørt at begge deler er vanlig,men kjekt er det ikke... Men det går seg til etterhvert sa legen til meg,og det har det gjort,for nå blør jeg ikke i det hele tatt. Vær tålmodig!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Takk for svar!! Sist gang satte jeg inn hormonspiralen 8 uker etter fødsel og hadde ikke mensen før jeg tok den ut igjen 2 år etterpå....Håpet jo på en lignende opplevelse denne gang ;-) Godt å høre at det kan gå seg til etterhvert!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 jeg satt inn på 6 ukers kontrollen. har nå hatt små blødninger i 3.5 mnd, så nå håper jeg jammen det gir seg snart. spurte min gynokolog om dette, det var visst helt normalt måtte bare være tålmodig.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Det er jo nettopp derfor spiralen er så sikkert prevansjonsmiddel!! -blør hele tiden=null sex...
~mamma~ Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Ja, det har vært liten sjanse for å bli gravid etter at jeg fikk satt inn hormonspiralen. Må si at jeg sliter litt med den tolmodigheten! Har blødd siden 11.desember :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå