Næsningsfrua Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg angrer på at jeg ikke har hatt lekegrind til krapylet, tror neppe det er suksess å innføre det nå når han er 9 mnd.¨
Muffinsmamma Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Angrer på at jeg ikke har reist mer før jeg fikk barn! men det kan jeg ta igjen senere kanskje...? Vi kjøpte lekegrind da gutte var 8 mnd. Har vært og er helt topp det - men han begynner å bli mer utålmodig der nå - vil helst krype på gulvet. han er 9 mnd
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 At jeg ikke tok mer utdannelse før jenten kom...
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 at jeg ikke reiste mer før jeg fikk barn... har eventyrlyst som koker i blodet, skulle egentlig vært på loffen i sør-amerika nå, det er litt kjipt, men jeg har fått verdens beste gulljente i stedet, som betyr alt for meg=) reise kan jeg jo fortsatt gjøre når jeg blir eldre:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 At jeg ikke tok master i USA da førstemann var 9 mnd. Begynte å jobbe i stedet, og sitter her med halvferdig utdannelse....
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 At jeg ikke har vært flinkere til å kjøpe lottokponger, kanskje jeg kunne vært millionærmamma?! Hmmm, og i det virkelige liv, utdannet meg mer.
*toppris* Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 angrer på at eg utsatte det ene året på vgs... kunne vært lenger i utdanningen nå da ja... *sukk*
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 at jeg ikke tok den utdannelsen..................... Er lang den dørstokkmila 10 år etter at man forlot skolebenken:( Det blir ikke lettere med årene heller!!!!! Jeg begynte jo å jobbe og nå er det nesten så jeg syns det toget har gått:(
Banshee Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Angrer på at jeg ikke tok med meg snuppa til fysioterapeut tidligere enn jeg gjorde. Men men..en lærer og nå er det heldigvis bedring på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå