Gå til innhold

Kan det tyde på at det er noe galt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg har negative gravitester, hadde ikm i går. Det er jo ikke så lenge siden, men jeg er redd for at det kan være noe galt med den lille spiren jeg muligens har i magen siden jeg ikke har tegn til en strek på testen en gang.

Dette er et rent hypotetisk spørsmål for det er jo ikke sikkert at jeg er gravid, men jeg har en stor følelse for det, for jeg her aldri gått over tiden med ikm.....

Sist jeg var gravid testet jeg svakt positivt 5 dager etter ikm og den mistet jeg=(

Håper det er noen som vet dette som kan svare meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, da jeg ble gravid sist så fikk jeg ikke pos før i uke 8 hos legen..jeg testa da neg inntil uke 7...det vakke noe gøy det...=) så lenge tr ikke dukker opp er det håp=) trenger ikke være noe gale gitt..langt ifra=)

Skrevet

eg gikk 7 dager over med minus test med min første, testa positivt etter 14 dager

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Blir litt mer rolig da det er og har vært fler i samme båt! Det så utrolig slitsomt å vente på den forbanna tr...Håper jo for all del hu holder seg borte i godt over 12 mnd....=)=)=)

Skrevet

ja sant...=) *XXXXX* håper på det samme;o) sjøl om jeg har noen dager til ikm igjen*knis* eller vet igrunn at tanta kommer jeg=( litt kjipt

Skrevet

Vi får bare krysse alt vi har for den IKKE kommer!!!

Du får ha lykke til=)

Skrevet

takk det samme=)=)*XXXXXX*

Skrevet

Huff, jeg forstår godt den uroen du føler nå. Har det på samme måten. Er tre dager over ikm, ingen grav symptomer og tester neg nå for tre dager siden, men jeg VET det er noe for ikm er alltid presis. Mista sist i uke 6 og da hadde jeg svake grav-tegn og testa neg en uke over ikm.

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å teste flere ganger i frykt for å bli glad og så miste igjen... Jeg vil være kvalm jeg, prompe og få hemorider, DA har man i hvertfall symptomer på at det er liv, selv om ikke det er non garanti det heller.

Sukk, dette graviditetsstyret er ikke for nybegynnere!

Huffa, dette var vel ingen trøst for deg akuratt, men du er ikke alene om de tankene.

Skrevet

Akkurat sånn er det med meg også!

Men jeg har litt symtomer...trur jeg da...

Er små kvalm og har såre brystvorter og ømmhet i magen....

Sist jeg var gravid så testet jeg svakt positivt 5 dager over ikm. mistet da i uke 6. jeg håper det går bra denne gangen hvis jeg skal være gravid.... jeg får alltid mensen på dagen, så det er noe merkelig her...

venter i spenning.

Lykke til=)

Skrevet

hei. æ e 11 daga over ikm nu. hadde alle tegnen den første uka etter ikm men nå e di borte. testa negativt den 8 dagen over ikm. så æ håpe nu bare at tr hold sæ borte, å at d bi positiv test etter hvert:) krysse fingrene for alle dere over:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...