Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei =)

Skrevet

nei. kunne ikke falt meg inn å røyke som mamma. hender at jeg tar meg en røyk hvis jeg drikker, men aldri ellers, og aldri i nærvær av ungen min.

Skrevet

Desverre....ja...

Ikke mye liksom et par røyker til dagen..men 1 er liksom for mye da.

Begynnte nå i beg av studiene mine...gikk ned for å ta en røyk i friminutter også ballet det på seg... Skyldig her ja...

Skrevet

nope =) har eendelig klart og slutte,sleit en del i begynnelsen av svangerskapet men heldigvis så klarte jeg og slutte,og nå frister det ikke engang selvom alle rundt meg røyker! er sååå stolt!

Skrevet

Jeg røyker... slutta da jeg var gravid, men begynte igjen når knøtte var 4 uker. Røyker aldri rett før jeg skal amme osv, men etter at han har fått et godt måltid og sover, for da vet jeg det er en stund til jeg skal ta han opp osv.

Skrevet

røkte før jeg ble gravid, men sluttet faktisk to uker før jeg oppdaget graviditeten.

og nå er datteren min 15 mnd og jeg har ikke begynt igjen. *Stolt* ;)

Skrevet

Jepp..=/ Sluttet når jeg fant ut jeg var gravid, men begynte igjen en stund etter at hun var født. *Idiot idiot idiot* =P

Skrevet

nei aldri prøvd heller, og ingen i familien min røyker, og ingen som for lov å røyke i mitt hus :) enkelt å greit :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nope!:-)

Skrevet

jupp...

jeg røykade innan jeg fikk min første, sluttade efter jeg fikk reda på jeg var gravid,

men så "gikk" jeg i veggen etter ett par uker etter fødslen,så da begynnte jeg røyka igen ..

sluttade igen etter jeg fikk rda att jeg var gravid igen,

men samma sak der "gikk" i veggen etter ett par uker etter fødslen og begynte igen..

men ikke mye jeg røyker, ca 5-8 om dagen da...

Skrevet

Jeg slutta da jeg var 5 uker på vei :o) Og det er jeg kjempeglad for..

Skrevet

Nei, har aldri prøvd, og kommer aldri til å prøve. Hater den lukta!

Skrevet

nei:) Sluttet når jeg oppdatget at jeg var blitt gravid,har ikke røyket siden, faller meg ikke inn heler;)

Skrevet

ja.. slutta da jeg var gravid og startet igjen etter 4-5 uker..

'skjedde mye dritt så det hjalp for å få roet nervene..

men nå er ting litt bedre, så jeg har litt lyst til å slutte.

røyker aldri i nærheten av sofian, og aldri inne.

han merker ingen ting av at jeg røyker så det er ikke synd på han.

Skrevet

Ja, dessverre... Forsøker å slutte da=) Klart meg en goood stund nå:)

Skrevet

ja uheldighvis så gjør eg nok det. men røyker aldri i nærheten av han eller inne. vakser hendene mine etter at eg har røyk og røyker kun rett etter at eg har ammet ;)

Skrevet

Jeg må vel være den dummeste ever... slutta å røyke noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Begynte å festrøyke etter snuppa ble født, å dette holdt jeg meg til i 15mnd. Nå for 3 uker siden begynte å jeg å røyke på kveldene etter hun var i seng :( har ei venninne som flytta inn å ble så himla frista av å se henne røyke å så var røyken så tilgjengelig så da var det gjort :(

Men men skal slutte med det når hun flytter..hehe.. å holde meg til festrøyking. Dumme dumme meg!

Skrevet

røyker eg og desverre. slutta da eg fant ut at eg var gravid, men begynte igjen når han var 3,5 mnd. røyker ikke mye da, og kun rett etter at eg har amma, og aldri inne.

Skrevet

Ja,desverre=S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...