Gå til innhold

Rollespill??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Sambo maser fryktelig om dette, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det,hehe. Rett og slett redd for at jeg bare kommer til å føle meg teit.Noen som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forteller ikke noe om hvordan rollespill din mann vil ha. Det er jo utallige, og de er jo så forskjellige.

Jeg synes rollespill kan være helt greit. Ikke den største begeistring, men noen ganger så skjer det bare. Aldri noe som blir bestemt, eller noe som ofte gjentar seg. Men av og til føles det bare riktig å leke politi og røver feks.

Å leke at jeg er en massøse, som også utfører litt mer intime ting kan være morro.

Men prat med din mann og fortell hva du føler og finn ut hva han tenker. Og en vet ikke om en liker det eller ikke før en har prøvd heller. Det trenger tross alt ikke være store greier.

Skrevet

Han har nevnt lærer og elev eller hore og kunde.

Syntes jo det kan virke litt spennende og har vel noen ideer selv, men jeg er liksom ikke den mest frampå på å prate om dette området,hehe..Vet liksom ikke hvordan jeg skal framføre det, så jeg blir glad om noen kan komme med noen ideer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...