Gå til innhold

Opperasjon for gjengrodde sømmer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har barn som har blitt opperert for gjengrodde sømmer/for rask forbening i hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

nei, men jeg lurte på om barnet mitt kunne ha trigonocefali- kraniosynostose. pga han ble plutselig så flat i bakhodet da han var 2,5 mnd gammel- tenkte om den bakre fontanellen ble lukket- for det skjedde så plutselig selv om han beveget hodet til begge sider under søvn- låg litt i sideleie og. og nå når han var 8 mnd så kjente jeg plutselig ikke lenger fontanellen fremme. har alltid vært liten i hodeomkrets, men følger sin percentil ( 44 cm når 8,5 mnd). han skjegler også. Hodet ser litt trekantet ut ovenfra, men jeg er sykepleier og derfor er det nok at jeg tenker på slikt....Har hørt at det blir bra med operasjon for slike lidelser:) lykke til...du kan søke på kraniosynostose på sol.no dersom du vil lese om det..er en side med eks. og bilde av andre barn der...dersom du ikke allerede har gjort det da:) lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Min sønn har operert, si i fra hvis du vil høre mer om det!

Skrevet

hei! Har vært på røntgen men ikke fått svar enda. Vil gjerne høre mer om det!

HI

Skrevet

Hei, send meg en pm, så kan jeg sende deg melding. Har også nettside med bilder før og etter operasjonen. Hvilken søm er det de tror har grodd for tidlig hos dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...