Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 14 mnd. Hun får middag kl. 17 og er ferdig med den rundt 1745. Hun gjøres klar for sengen rundt 1900. Det blir jo ikke tid til kvelds. Hun bruker å få et fat med frukt rundt 1830. Er det ok tror dere? Eller skal jeg tilby skive en time etter middagen er ferdig? Må jo være flere med samme "problemstilling". hva gjør dere?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 her hender det snuppa ikke vil ha middag men spiser en brødskive i fem tiden. da er det kveldsmat for henne. spiser gjerne en yoghurt til barnetv og legger seg halv syv:) så tror du kan fortsette som du gjør:) det hadde ihvertfall jeg gjort.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hei hei:) Vi spiser også veldig sen middag, pga arbeid!som regel er vi ferdig med middag imellom 17.30 - 1800. Jeg ser det da litt ann hvor mye han har spist til middag,har han spist godt med middag så gir jeg han bare en youghurt før han skal i seng kl 19.00. Har han spist dårlig så tilbyr jeg en brødskive eller to eller en brødskive og en youghurt forde om det ikke er lenge siden middag.Jeg syns det er viktig at han spiser seg god og mett til kvelds sånn at han får sove godt! Frukt er jo bare sunnt og det kan hun jo spise mye av,så jeg syns du kan gi henne frukt uansett og hvis hun har spist dårlig kanskje en brødskive også!Han min vil ikke ha frukt,derfor han får youghurt!Han er 19 mnd forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå