Eucerin Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Nå har gullet dratt til pappan sin, å jeg har tatt meg ett bad, annsiktsnaske og shaving:) Alt jeg hadde gkedet meg til er nå gjort, å nå kjeder jeg meg.. hihi! Ønsker der alle en herlig barnefri helg/barnehelg kos dere masse
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Takk det samme ) deilig med en frihelg. d har jeg også ) nyter stillheten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå