Gå til innhold

når er det vanelig å begynne å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullet på 9 måndter står nå og går rundt bordet hvis han holder seg..noen ganger slipper han taket å blir stående i noen sekunder..

er ikke dette litt tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske jeg leste at alt mellom 9 og 14 mnd er normalt =)

Skrevet

Jo, jeg anser det som tidlig. Min på 9 mnd gjør likedan, og jeg synes han er tidlig. Nr 1 hos meg gikk da hun var 11,5 mnd. Men jeg tipper nr 2 vil være før ute med å få.

Alt innen 9 mnd og 18 mnd er normalt når det gjelder å gå. Det er faktisk mange på 15 mnd som ikke kan gå.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at gjennomsnittet er 13 måneder, og at opp i 18 måneder er innenfor normalen.

Skrevet

synes egentlig dette er tidlig selv..føler ikke at han fått vert ordentlig baby lenge nok...alt har gått så fort..:)

Skrevet

Det staves "vanlig" ikke "vanelig"

Skrevet

Jeg får rette litt på deg, jeg da: I setningen du skrev, skulle det ha vært et komma eller en tankestrek.

Skrevet

Mellom 9 og 18 måneder er normalt.

Storebror her i huset gikk da han var 10 mnd. Begynte å reise seg opp ved bord og sofa da han var 7 mnd.

Håper nesten lillebror ikker er så tidlig ute, for da er det ikke lenge han er baby nei.....

Skrevet

Min reiste seg når han var 6 mnd & èn uke. Men det tar nokk litt tid før han begynner å gå. Tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...