Gå til innhold

Er min mann utro???Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle menn....

Jeg er gift og har to barn m min mann. ....alltid vært lykkelig gift....til nå.

For to mnd siden begynte jeg å få meld fra en dame som bor på en annen kant av landet vårt, som påstår at hun og min kjære har hatt ett forhold over lengre tid.... Min mann reiser mye i jobben, men er flink til å ringe hver dag hjem opptil flere ganger daglig. Men i denne perioden som hun påstår at forholdet startet så var han i den byen hun bor og jobbet...lenge...

Hun driver å sender meldinger til meg fra ett nr som er hemmelig, så jeg får ikke vite navnet hennes...og hun nekter å prate m meg når jeg ringer henne. Hun skriver en del av meldingene på rim.....og når jeg spør henne om beskrivelse av min mann eller andre opplysninger blir det stilt fra henne. Jeg har vært i kontakt m politiet og jeg kunne komme opp m meld når jeg ville hvis jeg skulle anmelde dette....

Min mann nekter alt... han virker fortvilt....Men hva skal jeg tro??? Jeg kan jo ikke bare bryte ut av et forhold pga disse meld...eller kan jeg?

Vi har jo så mye sammen....

Noen som har svar??? eller råd og tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urr, dette var jo ekkelt. Hun er jo en god gammeldags stalker! Jeg aner selvsagt ingenting, men det høres ut som om hun har vært forelsket i ham eller noe. Jeg tror ikke mannen din er utro. At hun skriver meldinger på rim gjør henne jo ikke mindre gal! Du må ikke finne på å gå fra mannen din på grunn av dette. Håper du anmelder det, og får en slutt på det..

Lykke til!

Skrevet

Hei

For noen år siden opplevde jeg noe av det samme. En dag ringte telefonen å jeg tok den. En dame i andre enden spurte etter min samboer. Han tok telefonen å jeg så han ble litt "rar". Denne damen mente på at han skulle bli pappa om ca 6 mnd. Han la på, men hun ringte igjen. Da tok jeg telefonen å ba henne prate med meg. Hun sa hun hadde møtt min samboer ute på byen for 3 mnd siden å nå skulle han bli pappa.

Samboeren min nektet selvfølgelig for dette, men du skal tro jeg lurte bra en lang stund. Ville gjerne tro han, men det var ikke enkelt. Han er en liten flørter... Hun ringte flere ganger, men gidde seg etterhvert. Samboeren min overbeviste meg om at dette ikke var sant. Jeg trodde på han sånn 99 %... Men det tok tid før jeg var helt ferdig med dette. Nå er det 5 år siden, å jeg regner med at hvis han ikke har hørt noe til nå, så var det vel ikke tilfellet...

Slike situasjoner er forferdelig ekle, men la tvilen komme din mann til gode... det finnes mange mennesker der ute som er forskrudd. Dette kan være en dame han har avslått eller noe som vil ta hevn.

Klem

Skrevet

Hei

Jeg tror ikke mannen din er utro utifra det du forteller her. Vet at noen sprø damer har som "hobby" å ringe fra skjult nummer til personer/par som dem ser i telefonkatalogen er oppført med samme nr, og fortelle at dem har hatt/har et forhold til mannen til hun som tar telefonen. Noen ganger ber dem om å snakke med mannen selv og forteller slike ting, bare fordi kona skal bli usikker og tro at han har vært utro. Med andre ord, dem som ringer, er bare ute etter å ødelegge andres forhold, da dem synes dette er veldig underholdene..........jeg hadde anmeldt denne telefon terroriseringen.

Lykke til

Skrevet

Hei,

Huff ja dette er ikke noe koselig.

Jeg var i en lignede situasjone, men omvendt, for maaaaaange aar siden.

Noen uker för jeg skulle gifte meg med ex-mannen min, fortalte en kollega av han at han hadde sett meg med en god felles venn super-flörte paa byen, og at vi visstnok hadde ligget sammen osvosv

Jeg visste jo at dette ikke var sant, og ble kjempe-fortvila!

Jeg ble kjempe glad da ex valgte aa tro meg enn kollegaen, men det tok noen uker för han kom over dette!!!

La tvilen komme mannen din til gode... :)

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...