Gå til innhold

Så lite ork...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg hele tiden så sliten. Får gjort lite i huset, ser at det er rotete og skittent, men orker nesten ikke å gjøre noe. Har bare lyst å sitte med kaffen i sofaen mens lillegutt leker på gulvet.

Føler meg så lat og er ikke akkurat særlig aktiverende mot gutten hele tiden. Det er jo perioder som er bedre selvfølgelig, men føler alt er litt tungt. Må nevne at vi har lidd av søvnmangel i mange måneder.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner igjen den.

Og det er en skikkelig ond sirkel det der...

Men jeg vet igrunn at jeg blir sånn jeg da, må komme meg i aktivitet for å ha ork til andre ting. Dersom jeg blir sittende på sofaen blir alt et ork etterhvert, jeg er helt håpløs. Bryr meg ikke engang om hybelkaninene blir til elefanter som tramper rundt tærne mine:p

Sukk...

Glad været er blitt bedre sånn at jeg kan komme meg ut og trille mer, kanskje til og med få litt sol i trynet, så blir det nok så mye bedre med en gang!

Håper virkelig det bllir litt bedre for deg også, er noe dritt de periodene det er sånn, men dersom du er litt lik meg vet jeg at du tar igjen for det når denne perioden er over!

Og søvnmangel, ikke snakk a! Jeg har fått imovane, hjelper en hel masse selv om jeg ikke tar dem, bare det å vite at de ligger her og jeg har muligheten...

Skrevet

Bare nysgjerrig,hva er imovane?:) søvn medisin?

Kunne sterkt ha trengt det selv inn i mellom;)

Skrevet

Imovane er innsovningstabletter... Er de med kortest halveringstid, så for meg som har en baby som sover hele natten er de genialt, kan amme igjen om morgenen...

Skrevet

Er de resept frie? hvor får du evt kjøpt slikt?

Skrevet

De er på blå resept...

Men dersom du trenger så ta en tur på apoteket og spør dem, det finnes noen som ikke er på resept også...

Skrevet

Har hørt at valerina natt skal hjelpe mot søvproblemer. Men har ikke prøvd det selv. Vet ikke om man kan amme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...