aimée Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 er der også andre her som føler seg stygg innimellom? kanskje litt teit spørsmål...men mange dager da jeg ikke orker at samboeren skal ta på meg engang fordi jeg føler jeg ser helt ille ut, orker ikke ordne meg eller noen ting noen dager...føler jeg må ta frisøren og fikse håret snart og orker ikke barbere beina alltid, å trenger nye klær.....uff! andre som har det slik ??? eller bare meg som er unormal og slapp ? jeg har bare ikke energi til overs noen dager når lille jenta på 2 mnd bare gråter osv...såfall hva får man energi av?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 føler meg vel ikke stygg, men her er gullet 6 uker.. føler at jeg får liten tid til å ordne meg osv.. Så føler meg litt ukomfertabel til tider.. haha.. Slurver med alt når det gjelder meg selv liksom... kan ikke huske sist jeg sminka meg.. hehehe..... Men kommer seg nok.... småen tar bare litt mye tid enda=)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 uff ja,, føler aldri a jeg ser noe pen ut :-S jeg er forferdelig selvsentrert tror jeg hehe.. Er alltid veldig bevisst på hvordan jeg ser ut å føler meg jævelig uansett! Men jeg orker ikek bry meg lenger, kjæresten min sier jeger pen så da prøver jeg bare å stole på at han synes det. Men er slitsomt å føle seg fæl
Luna Emilie & Mamma Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Skjønner hva du mener.. har sånne dager jeg også.. jeg føler foreksempel at bare når jeg skal gå tur må jeg se "bra" ut. siden jeg er 21 år og ikke ser så gammel ut må jeg liksom se litt voksen ut for datteren min sin skyld, selvom hun bare ligger i vogna, men hun kan jo ikke ha en mor som ser helt ....ut. så noen ganger føler jeg så ille at jeg ikke går ut.. men andre dager føler jeg meg kjempe bra! Men jeg har blitt bedre.. datteren min er nå 5 mnd.. men de 3 første mnd så var jeg veldig sliten.. men det blir bedre alt sammen det kan jeg lov...
winneboo Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Følte meg ikke vakker da snuppa var 2mnd nei..hehe kolikk, amming 24\7 og våkenetter, gjør at man automatisk ser dratt ut. Det kommer bedre tider, heldigvis
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 men det er du jo også ina, så pen atte;)
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Kjenner til det ja...tenker på før jeg fikk gutten min som nå er 19 mnd gammel.Jeg shoppa nye klær,klippet håret ofte,sminka meg og følte at jeg var fin mesteparten av tiden....Nå har jeg ikke råd til å shoppe så mye og klippe håret skjer vel aldri...prøver å sminke meg å kle meg fint men føler at jeg bare går igjen i de samme stygge klærne!Men skjønner dge veldig hvis jenta di bare er 2 mnd da orker man ingenting for de tar all tiden....men du skal vite at det kommer bedre tider.Nå har jeg begynnt å tenke mer på hvordan jeg ser ut å pynter meg i ny og ned for samboer og har mer overskudd til å gjøre litt med meg selv! Bare hold ut så blir det bedre ettersom jenta di blir større:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Hmmm...jeg har jo følt meg stygg og annerledes siden barneskolen, men det som forandra seg etter at jeg fikk snulla var jo at nå har jeg de grusomme strekkmerkene på magen og låra, samt at puppene som jeg hata fra før av bare vokste og vokste, og blei ikke så mindre av at jeg slutta å amme. Håret blei jeg så lei av at jeg kløpte det kort for et par uker siden. Jeg hadde ikke særlig mye energi i starten, noe som kom av at jeg ikke fikk i meg særlig mye mat. Hjalp å slutte å amme,- jeg hadde jo ikke energi nok til meg selv, så da blei det helt feil å amme...snulla fikk jo ikke nok mat hun heller, for jeg hadde ikke nok melk. Har du forresten fått målt blodprosenten? Den er ofte veldig lav etter svangerskap og fødsel, og da blir man fortere slapp.
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 I dont think you know that you are talking about! you look like cameron diaz for crying out loud lol
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 alle har vel sined dårlige dager.. men føler meg stygg ganske ofte selv.. blir aldri fornøyd og føler meg bleik og feit.. Har jo ikke blitt tykkere etter fødselen.. men synes jeg ser forandringer uansett.. Sambo sier jo alltid positive ting.. men det hjelper ikke alltid.. det kommer seg! Jenta mi er 1 1/2 år.. og nå liker jeg å ta meg en fest for å pynte meg.. men da må jeg alltid shoppe nye klær først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå