Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere babyene deres tran??

jeg gjør ikke dette jeg, orker bare ikke. verken hu eller jeg liker det + lukter drit vondt.....hehe!! men hvordan er d-dråpene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøkna mi får tran... Hun syns det er godt, virker ihvertfall sånn, hun smiler og griper etter flaska når vi kommer med den! Så det har ikke vært noe problem å få i henne det...

Vet at det er et par stk på barselgruppa mi som gir barna d-dråper, men vet ikke hvordan det er med de da jeg ikke har vært borti dem...

Skrevet

Jeg gir d-dråper. snuppa ville ikke ha tran, å jeg klarer ikke lukta..=((

Hun får 5 dråper hver dag, ikke noe problem!:)

Skrevet

Jenta mi tar ikke tran. flekkene setter segpå klærne, det lukter vondt og nei sånt har vi ikke i hus. :) Har vurdert D-dråper men vet ikke så mye om det.

Skrevet

gir d dråper, men bare fordi tran gir så stygge flekker på klærne. synes egentlig det er bedre med tran i og med at barn også har behov for omega 3.

Skrevet

Kan da ikke unngå å gi ungene tran p.g.a lukta og evt. flekker da... I så fall bør de i hvert fall få d-dråper, for d-vitamin trenger de! En flaske d-dråper holder ganske lenge, men er nok litt dyrere i forhold til mengden... Allikevel et mye bedre alternativ enn å unngå alt av d-vitaminer.

Lillemann digger heldigvis tran, mens jeg holder meg til kapsler...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla har ikke noe imot tran, og vi fikk gratis flaske fra hs, så det får hun. Vi glømmer oss litt da, så hun får det ikke hver dag, men hun får det i alle fall noen ganger i uka...hun hverken liker det eller misliker det, men hun får det i seg, så det er ikke noe problem å gi det til henne.

Skrevet

Vi har kjøpt Kaptein Sabeltann-tran, den virker faktisk mye bedre enn andre. Begge barna tar det gjerne! Men det er først nå de får det.. Har vært dårlig i å gi det tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...